Kategorie: / Zegarki i biżuteria

Zegarkinareke.pl Opinie Klientów

średnia ocen: 4.78
opinie o Zegarkinareke.pl
1 / 5 2020-12-18

Nie polecam. Firma daje gratisy za pozytywną opinię :)

5 / 5 2019-02-06

Swietny sklep, szybka obsługa. z cala pewnoscia polecam.

5 / 5 2019-01-24

Polecam, cała transakcja przebiegła bez zarzutów. Dobry kontakt ze sprzedającym, produkt oryginalny, fachowo zapakowany.

5 / 5 2018-12-18

Polecam. Wszystko przebiegło sprawnie i bez problemów.

2018-12-12

Wszystko ok: Realizacja, zegarek!

5 / 5 2018-12-06

super szybka, profesjonalna obsługa, polecam wszystkim, oceniam na maxa

5 / 5 2018-11-04

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie towar bez zarzutu. Polecam ten sklep

5 / 5 2018-10-26

Szybko sprawnie jak najbardziej polecam

5 / 5 2018-10-19

super sklep, polecam!

5 / 5 2018-09-01

Obsługa na wysokim poziomie. Szybka odpowiedź konsultanta na zadane pytania, natychmiastowa realizacja zamówienia oraz w 100% oryginalny produkt :) na prawdę polecam!

5 / 5 2018-08-09

Wszystko ok

5 / 5 2018-07-30

Polecam z czystym sumieniem. Zarówno jakość produktu jaki obsługa bez najmniejszych zastrzeżeń. Wrócę na pewno :-)

5 / 5 2018-07-29

Wszystko przebiegło pozytywnie. Polecam

2018-07-08

Produkt oceniam na bardzo dobry , obsługa bardzo miła a realizacja zamówienia błyskawicznie !!!

5 / 5 2018-06-29

Polecam zakupy w tym sklepie. Kupilem Orienta z serii Envoy. 300 zl taniej niz w sklepie. Przesylke otrzymalem co prawda trochę pozniej niż bylo to deklarowane ale z uwagi na latwy kontakt z mega uprzejmym konsultantem wszystko zakończylo się pozytywnie. Atrakcyjne ceny. Towar oryginalny bez jakichkolwiek wad. Na poczatku mialem obawy co do zakupu z uwagi na negatywne opinie ale fakt iż dotyczyly zegarkow modowych wszystko mi wyjaśnił. Jestem zwolennikiem marek zegarkowych ktore nie słyną z szycia ciuchów . Podsumowując - jestem bardzo zadowolony i z pewnoscią znów skorzystam z ich oferty. Pozdrawiam

5 / 5 2018-06-14

obsługa rewelacyjna,kompetentna,bardzo szybka realizacja,możliwość negocjacji cen ,wszystko na bardzo wysokim poziomie

5 / 5 2018-06-13

Gorąco polecam!

5 / 5 2018-05-30

Bardzo polecam. Zamawiałam zegarek od Daniela Wellingtona, otrzymałam go bardzo szybko, jest oryginalny. Paczka była zapakowana bardzo porządnie, w folię oraz 2 koperty bąbelkowe. Zegarek już miał włożoną baterię, co dla mnie jest dodatkowym plusem. Jedyny minus to fakt, że zaznaczyłam dostawę pocztą, a przyszedł kurierem. Poza tym nie mam żadnych innych zastrzeżeń i jestem bardzo zadowolona.

5 / 5 2018-05-28

szybko i sprawnie, polecam

2018-05-09

Wszystko wporzadku, obsługa miła, przesyłka sprawna i zgodna z opisem.

2018-05-03

ok ok

5 / 5 2018-05-02

Towar zgodny z opisem. Bardzo dobry kontakt ze Sprzedawca. Polecam, nie trzeba się bać, że coś nie tak ;-)

5 / 5 2018-04-27

Rewelacja, polecam zakupy u tego sprzedawcy. Pełen profesjonalizm.

2018-04-24

towar spełnia kryteria

5 / 5 2018-04-10

Szybka dostawa, towar świetnej jakości. Naprawdę polecam.

5 / 5 2018-04-07

Cała transakcja przebiegła profesjonalnie. Zegarek dotarł do mnie w czasie okreslonym przy zamowieniu. Ciekawa opcja jest mozliwosc sprawdzenia towaru przed zaplaceniem kurierowi. Zegarek bardzo ladny, zgodny z opisem i zdjeciem na stronie. Wszystkie elementy zgadzaja sie z opisem. Polecam sklep internetowy. Na pewno przed zakupem kolejnego zegarka zajrzę na stronę czy nie ma jakiejś ciekawej promocji.

5 / 5 2018-03-24

Bardzo profesjonalna i fachowa obsługa. Dostawa zgodnie z zamówieniem. Polecam

5 / 5 2018-03-17

Zakup przebiegł profesjonalnie, szybko, sprawnie. Sklep godny polecenia. Rewelacyjny kontakt. Bardzo dobre ceny oferowanych, markowych produktów.

5 / 5 2018-02-26

Super

2018-02-13

Fantastyczna sprawa po 48h zegarek był u mnie

5 / 5 2018-02-05

ok

5 / 5 2018-01-28

Szybka przesyłka. Produkt zgodny z opisem. Polecam

2018-01-10

Tranzakcja przebiegła pomyślnie !

5 / 5 2018-01-07

Sklep godny polecenia. szybkość i komunikacja ze sklepem bez zastrzeżeń

2 / 5 2017-12-28

Ja rowniez nie polecam tego sklepu. Po kilku dniach obserwacji mojego zegarka oraz tego samego zegarka w sklepie Swiss okazalo sie ze zegarek nie jest oryginalny. Po skontaltowaniu sie z producentem zegarkow Armani(Fossil) moje przypuszczenia byly trafne. Zegarek jest podrobiony. Tyle w temacie tego sklepu. OMIJAC SZEROKIM LUKIEM. Tak to bywa jak czlowiek polasi sie na 300 zl. Mam nadzieje ze kolejna osoba tego bledu nie popelni.

5 / 5 2017-12-27

Szybko, profesjonalnie, bez zarzutu.

5 / 5 2017-12-26

Bez zastrzeżeń szybko i sprawnie.

5 / 5 2017-12-23

Profesjonalna obsługa! 100% POLECAM

2017-12-19

Sklep bardzo dba, by klienci byli zadowoleni z zakupów.

2017-11-25

Z czystym sumieniem mogę sklep polecić.

5 / 5 2017-11-24

Polecam

2017-11-18

Transakcja przebiegła pomyślnie, towar zgodny z opisem, wysyłka błyskawiczna.

5 / 5 2017-11-12

Bardzo polecam zakup w tym sklepie!!!!!

5 / 5 2017-10-10

Super kontakt, zamówiłam zegarek ale po wpłacie zrezygnowałam z zakupu. Sprzedawca nie robił problemów zwrot pieniędzy otrzymałam szybko.

5 / 5 2017-09-10

Zycze wszystkim tylko takich sprzedawcow. Polecam gorąco

2017-08-31

Bardzo sprawna realizacja zamowienia

2017-08-25

Produkt oryginalny a kontakt ze sklepem błyskawiczny!

5 / 5 2017-08-17

polecam

5 / 5 2017-07-16

Super sklep i bardzo dobre ceny.

5 / 5 2017-07-12

Transakcja przebiegła pomyślnie. Wszytko w największym porządku. Przesyłka ekspresowa, możliwość sprawdzenia przesyłki, ceny konkurencyjne. Z całego serca polecam ! Na pewno zrobię tam jeszcze zakupy !! ;)

5 / 5 2017-06-23

Jestem zadowolona,szybka dostawa,zegarek oryginalny i duzo tanszy niz w stacjonarnych sklepach.Jeszcze tu wróce po zegarek dla męża ;-)

5 / 5 2017-06-05

Transakcja przebiegła sprawnie, towar zgodny z opisem. Polecam

5 / 5 2017-05-27

Pełen profesjonalizm.Rewelacja.

5 / 5 2017-05-19

wszystko szybko sprawnie i bez problemów.

2017-04-26

dobrze wyposażony, sprawna obsługa, czytelna strona, łatwe dokonanie zakupu

5 / 5 2017-04-03

Mogę z czystym sumieniem polecić ten sklep kolejnym potencjalnym klientom - przesyłkę otrzymałam dzień po złożeniu zamówienia, Obsługa sklepu profesjonalna. Gorąco polecam.

5 / 5 2017-04-03

Polecam z czystym sumieniem. Zarówno jakość produktu jaki obsługa bez najmniejszych zastrzeżeń. Wrócę na pewno :-)

2 / 5 2017-04-03

Witam Na samym poczatku chcialbym zaznaczyc dla wszystkich zainteresowanych ze bez problemu moge udostepnic materialy zwiazane z ta sprawa (maile, bilingi, zdjecia itd.) w celu weryfikacji tej opini - mam takie prawo jako ze nikt nie zastrzegal inaczej. Jesli ktos nie chce czytac calej historii zapraszam do ostatniego akapitu z podsumowaniem. W polowie grudnia zamowilismy z Dziewczyna zegarek DIESEL jako prezent pod choinke. Na szczescie porobilem pelno zdjec zegarka jescze w foliach, nieodpakowanego w pudeleczku w celu uwiecznienia prezentu (na zdjeciach widac juz dalej wymieniona usterke).. Zaraz po odpakowaniu skrocilem bransolete zeby pasowala na reku i jak juz zalozylem zegarek zauwazylismy z Dziewczyna ze niestety jedna ze wskazowek lata luzem w srodku zegarka - zegarek przyszedl uszkodzony. Byla to mala wskazowka od malej tarczy (w zegarku 3 tarcze lacznie wiele wskazowek) - mozna przegapic podczas odbierania od kuriera. O wskazowke prosze tu nie winic firmy DPD jako ze ludzie wysylaja wazony i dochodza cale wiec... My nie winilismy nikogo i nie chcielismy dochodzic czy to zle zapakowana przesylka czy to wina niedbalosci przewoznika. Telefon W TEN SAM DZIEN do firmy. Chcielismy naturalnie wymienic towar na nowy. Przez telefon oraz mailowo dowiedzilismy sie ze nie ma problemu, nawet jesli zdjalem folie - SUPER. Dostalismy tez wiadomosc, ze jesli chcemy sie cieszyc zegarkiem już na swieta mozemy sobie - uwaga - "isc do jakiegos zegarmistrza i naprawic, oni pokryja koszta"... Niby super, jest sie z czego cieszyc ale juz widać prowizorke, przeciez zegarmistrz moglby uszkodzic zegarek, wodoszczelnosc moglaby pojsc, co z gwaracnja? itd. Zapytalem o to wszystko i dostalem potwierdzenie mailowe ze naprawiajac zegarek na wlasna reke nie strace gwarancji u firmy zegarkinareke.. Nie chcialem kombinowac, nie podobalo mi sie juz tu cos, przegryzłem brak prezentu pod choinka i zadeklarowalismy ze chcemy oddac zegarek - wszystko w jeden dzien 22 grudnia. Pan oznajmił, że kuriera może zamówić dopiero po świętach zeby odebral od nas paczke.. Nie ma sprawy. Kurier odebral paczke 27 grudnia. I zaczyna się - 3 styczeń, środa - zadnego kontaktu wiec dzwonimy i dowiadujemy sie ze NOWY zegarek zostanie wyslany nastepnego dnia tj 4 stycznia. 4 stycznia wieczor - zadnej wiadomosci zadnego maila o wysylce nic. 5 stycznia z niecierpliwoscia dzwonimy - odbiera Pani i teraz UWAGA - mowi ze zegarek jest w serwisie i ze "MOZE zostanie wyslany w poniedzialek 8 stycznia" ... Prosze sobie wyobrazić moje zdziwienie. Jaki serwis? jaki poniedzialek? o co chodzi? Po rozmowie z "szefem" firmy dowiaduje sie, że zegarek miał ryski na DEKLU (spód zegarka) i że nie nadawał sie do wymiany na nowy... Inne słowo niż tragedia tutaj nie pasuje. Nie wiem czy sami porysowali ten zegarek zeby nie wysylac nowego czy byl juz pod spodem porysowany wczesniej i tego nie zauwazylem bo przeciez ciągną zegarki z UK prawdopodobnie (w pudelku z zegarkiem znajdujemy gwarancje podbitą pieczatką jakiegos sklepu z UK) czy co... Ale nie odzywać sie kilka dni a po moich telefonach i staraniach o kontakt zarzucać mi takie rzeczy? Bezczelność i krętactwo. wspomne tylko o tym, że w poniedzialek "szef" nam powiedzial, że zegarek został WYSŁANY a we wtorek dowiadujemy sie ze wysylaja jednak dopiero dzisiaj a po spytaniu czemu zostajemy caly czas oklamywani i skad te rozbieznosci to dostalismy odpowiedz, ze po prostu kuriera nie bylo i wcale nie jestesmy oklamywani. HAhah jesli ktos mowi "wyslalem" (czasownik dokonany prawda?) a w nastepny dzien mowi ze jeszcze nie wyslane to chyba kłamstwo tak? PODSUMOWANIE: Moze jesli zegarki przychodza cale, nie psuje sie i nie ma z nim problemy to dobra firma, ale jesli coś jest nie tak, to przeprawa przez piekło. Zaplacilem za prezent na swieta ktorego nie dostalem. Mam za to naprawiany porysowany zegarek, zamiast nowego. Ta, prawdopodbnie 2-osobowa, firma to kpina. Brak profesjonalizmu oraz krętactwo. Strasznie żałuje, że chcialem oszczędzić te ok 100-200zł. Gdybym mogl cofnac czas doplacilbym nawet 400 byle nie mieć stycznosci z zegarkinareke.pl. Zdecydowanie, z calego serca NIE POLECAM.

5 / 5 2017-03-30

Super jakość polecam zakupy.

Rzetelne opinie o Zegarkinareke.pl

Zegarkinareke.pl

Siedziba
-

WWW
http://www.zegarkinareke.pl

Email
-

Telefon
-

Komórka
-

Infolinia
-

Logowanie