Kategorie: / Budownictwo

Dekorados.pl (Biselado) Opinie Klientów

3.29/5.00 - ilość ocen: 560
opinie o Dekorados.pl (Biselado)
1 / 5 2021-11-19

To jest najgorszy sklep z którym miałam okazję współpracować przy okazji budowy domu. NIC z zamówionego towaru na przyjechało na czas, dostawy przyjeżdżały niepełne i dopiero po otwarciu i interwencji brakujące towaru były dosyłane. DRAMATYCZNY kontakt ze sklepem, kilka telefonów dziennie i nikt nie raczy odebrać, nawet po ustaleniach nikt nie oddzwania. NIE POLECAM! Jest wiele innych sklepów gdzie współpraca odbywała bez najmniejszych przeszkód

5 / 5 2021-11-10

Piękne i oryginalne płytki Aparici. Dostawa zrealizowana w umówionym terminie. Zamówienie dotarło w komplecie i bez najmniejszych uszkodzeń. Polecam.

5 / 5 2021-11-06

Jakość płytek na najwyższym poziomie. Zamówienie składaliśmy w sklepie, bo przed zakupem chcieliśmy je zobaczyć na żywo. Czas oczekiwania 2,5 tygodnia. Płytki dostarczone na palecie, dobrze zabezpieczone. Polecam sklep.

5 / 5 2021-11-06

Szczerze polecam odwiedzić ten sklep, jeśli ktoś poszukuje innych płytek niż wszędzie.

5 / 5 2021-10-29

Plus za indywidualne podejście do klienta i możliwość zamówienia płytek spoza oferty dostępnej w sklepie. Za płytkami z katalogu czekaliśmy dokładnie 3 tygodnie, ale warto było. Płytki włoskie mają niepowtarzalne wzornictwo i w każdej jednej widać dbałość o detale.

5 / 5 2021-10-29

Super obsługa polecam:)

5 / 5 2021-10-21

Polecam sklep. Szybka i sprawna wysyłka.

5 / 5 2021-10-20

Szanowna pani w temacie Alekafelki proszę zwrócić się do nich a nie wprowadzać w błąd moich klientów. To zupełnie inna. Nasza firma to zupełnie inny podmiot. Jeżeli ma pani jakieś roszczenia wobec Dekorados.pl prosimy o podanie nr zam. lub kontakt mail i sprawę załatwimy od ręki.

5 / 5 2021-10-20

OSZUŚCI!!!!!!!! Przestrzegam wszystkich przed zakupami w tym sklepie. Od ponad roku nie otrzymałam zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie w sklepie Alekafelki.

5 / 5 2021-10-18

Obsługa bardzo pomocna, a od ilości różnych wzorów można dostać zawrotu głowy. Polecam

5 / 5 2021-10-14

To mój 3 zakup u nich. Polecam.

5 / 5 2021-10-14

Super towar, miła i profesjonalna obsługa.

5 / 5 2021-10-07

Polecam w 100 %

5 / 5 2021-10-05

Szczerze polecam odwiedzić ten sklep, jeśli ktoś poszukuje innych płytek niż wszędzie. Ogromny wybór we wzorach i kolorach, a także wielkościach płytek. Mimo, że potrzebowaliśmy dużą ilość płytek, to wzór na który się zdecydowaliśmy był dostępny od ręki. Po założeniu płytki wyglądają rewelacyjnie.

5 / 5 2021-10-05

Bardzo atrakcyjne ceny. Polecam sklep.

5 / 5 2021-10-02

Świetny salon w Szczecinie. Bardzo fachowa pomoc w doborze płytek.

5 / 5 2021-10-02

Polecam firmę. Kolejna wzorowa transakcja.

5 / 5 2021-09-30

Miałam obawy kupować przez internet ale jak się okazało niepotrzebnie. Świetny kontakt i szybka realizacja zamówienia.

5 / 5 2021-09-29

Szanowny panie po raz kolejny prosimy jeżeli ma pan jakiś problem z firmą proszę o podanie nr zamówienia postaramy się rozwiązać problem. Jest to jedyny sposób żeby zweryfikować to co pan pisze. Opiniak to mało wiarygodny portal opinii który nie weryfikuje tego co tutaj jest publikowane. Mam nadzieje ze chce pan rozwiązać problem jeżeli taki istnieje a nie pisze pan na zlecenie konkurencji.

1 / 5 2021-09-29

pisza sobie sami pozytywne komentarze, prosze poczytac dzisiatki negatywnych komentarzy pisanych przez oszukanych.

5 / 5 2021-09-29

Polecam. Super sklep.

5 / 5 2021-09-27

Kupiłem przez internet. Wzorowa transakcja.

5 / 5 2021-09-27

Duży wybór i fajne ceny. Polecam sklep.

5 / 5 2021-09-24

Super obsługa. Przesyłka ekspresowa.

5 / 5 2021-09-24

Sklep godny polecenia. Super ceny:)

5 / 5 2021-09-23

Polecam

5 / 5 2021-09-23

Super towar szybką wysyłka

5 / 5 2021-09-22

Jestem super zadowolona. Dziękuje za miłą obsługę.

5 / 5 2021-09-22

Szanowny panie jeżeli ma pan jakiś problem z firmą proszę o podanie nr zamówienia postaramy się rozwiązać problem. Jest to jedyny sposób żeby zweryfikować to co pan pisze. Opiniak to mało wiarygodny portal opinii który nie weryfikuje tego co tutaj jest publikowane. Mam nadzieje ze chce pan rozwiązać problem jeżeli taki istnieje a nie pisze pan na zlecenie konkurencji.

1 / 5 2021-09-22

niestety oszusci wciaz pisza sobie sami komentarze liczac ze kogos znow nabiorą. PROSZE PRZECZYTAC STARSZE KOMENTARZE I ILE OSOB OSZUKALI

5 / 5 2021-09-16

Największy wybór płytek w Szczecinie. Warto zajrzeć. Miałam problem żeby się zdecydować ale wybrałam płytki Peronda Harmony. Cudo:))) Polecam

5 / 5 2021-09-15

Polecam

5 / 5 2021-09-14

Bardzo dobry kontakt, miła i konkretna obsługa, szybka wysyłka. Towar zgodny z opisem. Polecam.Sara

5 / 5 2021-09-10

Profesjonalna obsługa. Towar dobrze zabezpieczony. Duży wybór i rozsądne ceny. Polecam bo warto. Adam

5 / 5 2021-09-10

Super płytki, jestem bardzo zadowolona. Wzorowo przeprowadzona transakcja. Znają się na rzeczy.

5 / 5 2021-08-26

Szybko i profesjonalnie. Płytki najwyższa jakość. Polecam w 100 %

5 / 5 2021-08-19

Super szybka realizacja .Polecam w 100 %

5 / 5 2021-08-18

Zakupiłam płytki Arcana Straciatella. Rewelacja. Obsługa na najwyższym poziomie.

5 / 5 2021-08-18

Polecam

5 / 5 2021-08-16

Super wybór, atrakcyjne ceny i bardzo profesjonalna obsługa. Płytki przyjechały po 3 dniach od zmówienia. Naprawdę warto u nich kupować. Pozdrawiam Kala

5 / 5 2021-08-16

Wszystko szybko i sprawnie.

5 / 5 2021-08-09

Najlepszy sklep z płytkami w Szczecinie. Niesamowity wybór. Znają się na tym co sprzedają jak nikt inny. Najwyższa jakość produktów.

5 / 5 2021-08-09

Szybko i sprawnie. Polecam

5 / 5 2021-08-06

Bardzo fajne płytki, świetny kontakt . Wysyłka bardzo dobrze zabezpieczona. Dziekuję i pozdrawiam.

5 / 5 2021-08-05

Profesjonalna obsługa i super towar. Polecam sklep.

5 / 5 2021-08-03

Wszystko Super Polecam:)

5 / 5 2021-08-02

Super sklep w Szczecinie na Santockie, wybór ogromny, jedyny kłopot to co wybrać tyle fajnych płytek. Jestem mega zadowolona z zakupów. Dzięki i Pozdrawiam Ada

5 / 5 2021-08-01

Wszystko bardzo profejsonalnie. Płytki rewelacja. Polecam firmę.

5 / 5 2021-07-31

Polecam w 100% płytki dojechały w terminie i są przepiękne

5 / 5 2021-07-29

Miałem obawy kupować w internecie ale niepotrzebnie. Super firma. Zamówienie zrealizowane szybko i sprawnie. Płytki piękne, żona mega zadowolona. Co więcej j chcieć.

5 / 5 2021-07-29

Wszystko sprawnie ,kurier wjechał paleciakiem pod drzwi mieszkania, bardzo miły firma Jas. Naprawdę profesjonalna obsługa. Towar pierwsza klasa.

5 / 5 2021-07-28

Ogromny wybór płytek w salonie w Szczecinie. Miła i profesjonalna obsługa. Polecam S.

5 / 5 2021-07-28

Sklep z bardzo dużym wyborem, ceny bardzo przystępne i szybka realizacja. Dziękuję i Pozdrawiam

5 / 5 2021-07-27

Wszysko OK.

5 / 5 2021-07-27

Kupiłem płytki firmy Aparici. Super sklep. Ceny naprawdę przystępne. Szybka realizacja. Polecam

5 / 5 2021-07-26

Miałam obawy kupując płytki przez internet ale niepotrzebnie bo wszytko poszło szybko i sprawnie. Płytki doszły całe i na czas. No i są tak piękne że nie mogę się na nie napatrzeć. Dziękuję i pozdrawiam. S.

5 / 5 2021-07-26

Mają bardzo dużo fajnych płytek na wyprzedaży w Szczecinie. Jak ktoś lubi dużo koloru to naprawdę warto.

5 / 5 2021-07-24

Polecam firmę, bardzo dobry, szybki kontakt telefoniczny, ekspresowa wysyłka do Białegostoku. Dziękuję. Płytki piękne, na pewno skorzystam z oferty przy kolejnych projektach.

5 / 5 2021-07-24

Płytki Vives rewelacja. Czekaliśmy 4 tygodnie ale było warto. Polecam sklep zwłaszcza kolekcja 1900 z Vivesa.

5 / 5 2021-07-23

Moja sprawa załatwiona pozytywnie. Życzę powodzenia.

5 / 5 2021-07-15

Kupujcie w Kaflando. Super ceny. Polecam

1 / 5 2021-07-13

Radzę omijać szerokim łukiem! Nie polecam, a wręcz odradzam.

1 / 5 2021-07-06

Szanowni Panstwo ależ numer mojego zamówienia macie w kilku mailach które do was wysłałam a na ktore nie otrzymałam odpowiedzi. Czy to tak trudno napisać odpowiedz na prostego maila? Nie muszę na forum udowadniać ze coś u Państwa zamówiłam. Ważne ze mam potwierdzenie wykonania przelewu za produkty których nie otrzymałam i to mi wystarczy do zawiadomienia odpowiednich urzędów i podjęcia kroków prawnych

5 / 5 2021-07-06

Szanowna pani klientko czy to tak trudno podać numer zamówienia, chyba że nic pani u nas nie zamawiała. W takim przypadku trudno będzie rozwiązać pani problem.

5 / 5 2021-07-06

Przyznam że szczerze rozbawił mnie komentarz Dekorados sugerujący że negatywne opinie to hejt konkurencji. Szanowna pani Joanno właścicielko firmy [Pani dane widnieją w internecie wiec każdy może sobie sprawdzić Pani nazwisko] to nie hejt, nie jesteśmy Pani konkurencja ale oszukanymi klientami i mamy prawo przestrzegać innych przed Pani praktykami. I powinnismy przestrzegać i nagłaśniać te sprawę bo nie może Pani czuć się bezkarna w swoich podejrzanych praktykach. Chce mieć Pani dobre opinie w internecie? Ależ sposób na to jest bardzo prosty: UCZCIWOŚĆ ale takie zasady wynosi się z domu…

5 / 5 2021-07-06

Zamowienie nie dojechało, pieniędzy nie zwrócono. Przejrzałam opinie na temat firm pani Joanny T. i wyglada na to, że to stała praktyka. Planuje poinformować Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Planuje również zgłosić sprawę na policję, to ewidentne wyłudzanie pieniędzy od klientow. Proszę nie wierzyć w te pozytywne opinie, to sami właściciele je wpisują. Zwykle po negatywnych opiniach pojawia się zapytanie ze strony firmy o nr zamówienia a potem nic się nie dzieje.

5 / 5 2021-07-04

To jakaś lipa te komentarze u mnie było wszystko Ok.

5 / 5 2021-07-04

Proszę podać numer zamówienia bo tak anonimowo to nie możemy się odnieść do pani opinii ani załatwić problemu. Chyba ze to tylko hejt tak jak większość anonimowych opinii których ten cypryjski portal nie weryfikuje.

5 / 5 2021-07-02

Klika oszustów, właściciel, sprzedawca oraz księgowa to kłamcy i złodzieje. Niestety osoby zatrudnione w tym miejscu, na czele z właścicielem to bardzo nie uczciwi ludzie. Manager salonu\własciciel nigdy nie podejmuje osobistej rozmowy z klientem. Sprzedawca kłamie na polecenie pracodawcy, a księgowa wystawia bezprawne korekty do wystawionych faktur, które nigdy nie zostały zrealizowane. Sprawa trafi na policję, gdzie zostaną podane wszystkie nazwiska, które widnieją w dokumentach. Firmę Biselado, w tym sklep Dekorados polecam omijać szerokim łukiem, prowadzą to miejsce bardzo źli ludzie.

3 / 5 2021-07-02

Jeżeli ktoś ma cierpliwość. to warto bo wybór ogromny ale czekałam ponad miesiąc na płytki .

1 / 5 2021-07-01

Zamówienie do dnia dzisiejszego nie dojechało. W firmie nikt nie odbiera telefonu, nie odpisują też na maile. Pieniądze również nie zostały mi zwrócone. Przestrzegam przed tą firmą. Szkoda nerwów i pieniędzy.

1 / 5 2021-06-30

Numer zamówienia? Oczywiście, że podam w rozmowie telefonicznej. Proszę odebrać telefon.

5 / 5 2021-06-29

nie kupujcie u nich tylko w sklepie Terradeco drożej ale tez maja fajny wybór

5 / 5 2021-06-29

Prosimy o numer zamówienia .

1 / 5 2021-06-28

Oczywiście ani o 10.00 ani o 11.00 ani o 13.00 i 15.00 nie odebrano telefonu. Złodzieje!!!!!!

1 / 5 2021-06-27

Do Dekorados. Kto normalny rozmawia z klientem przez portal Opiniak???? Proszę odebrać telefon ode mnie. Jutro? Godzina 10.00?A może to za wcześnie? A może za późno? Człowieku! Oddaj pieniądze, odbieraj telefony i nie obrażaj szczurów bo one w przeciwieństwie do Ciebie są bardzo inteligentne. Pamiętaj.Moja krzywda wyjdzie Ci bokiem. Życzę Wam smutnego, marnego życia za to co ludziom robicie.

5 / 5 2021-06-27

Szanowna pani proszę odpodatkowana numeru zamówienia w celu weryfikacji i ewentualnie rozwiązania problemu o ile taki istnieje. Odnośnie wpisów nikt weryfikuje tych informacji i każdy właściwie może pisać co tylko chce. Konkurencja a raczej anonimowe szczury tutaj są bardzo aktywne.

1 / 5 2021-06-27

Proszę wszystkie opinie o oszustwach traktować jako prawdziwe i wierygodne. Te bzduro-pseudodowcipy z 5 gwiazdkami mają, za, zadanie zdezorientować ludzi, którzy jeszcze nie zrobili zamówienia lub mają, zamiar zrobić. Firma to oszuści. Nie realizują zamówień. Nie oddają pieniędzy. Przestają odbierać telefony w momencie kiedy mija termin dostawy. Jestem załamana, straciłam ponad 8 tysięcy. Od kwietnia brak kontaktu z firmą. Zgłaszam sprawę na policję i do prokuratury. Proszę tam nic nie zamawiać. Złodzieje to mało powiedziane!

5 / 5 2021-06-23

kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim nadzorem powierniczym

5 / 5 2021-06-23

Opiniak szmaciarze ukryci na Cyprze

5 / 5 2021-06-23

4 fala parzysta niedobrze niedobrze

5 / 5 2021-06-22

***** czarnych

5 / 5 2021-06-22

Popularne kierunki podróży sezon 2021: -Las Vegas -Las Palmas -Las Arkoński

5 / 5 2021-06-22

Ju gołin dałn

5 / 5 2021-06-21

Hubert odczep się od Mateusza. Mój ci on

5 / 5 2021-06-21

Dopóki walczysz możesz dostać w ryja.

5 / 5 2021-06-17

Kocham Joego :))))

5 / 5 2021-06-16

No i masz w ryja!

5 / 5 2021-06-16

***** kapustę

5 / 5 2021-06-15

Mój błąd myślałem że umieją grać w piłkę :)

5 / 5 2021-06-14

No i lipa

5 / 5 2021-06-14

Polska 3: do zera !

1 / 5 2021-06-14

Zostałem oszukany jeszcze przez poprzednią firme tych samych właścicieli - alekafelki.pl. Ponieważ odzyskanie pieniędzy wygląda na bardzo trudne a poszkodowanych jes wielu, planuję złożyć pozew karny. Myśle, że prokuratura przyjmie wniosek zważywszy na skalę oszustwa.

1 / 5 2021-06-09

Firma nierzetelna, wpłata została zrobiona w 100 %. Zwodzili z realizacją zamówienia (zamówienie nr 125) po czym dostałam taką informację: "Z przykrością musimy poinformować o zakończeniu współpracy z producentem Grazia. pOdczas ustaleń o załadunku producent odmówił realizacji zamówienia. Niestety nie jesteśmy w stanie zrealizować tego zamówienia. Czy interesuje Pani zamiana na inne płytki?" Poprosiłam o zwrot pieniędzy i pomimo zapewnienia że dostanę je w ciągu 14 dni, nie otrzymałam ich do dzisiaj. Czuję się oszukana, omijajcie firmę z daleka.

5 / 5 2021-06-05

Dorota odwal się od mojego chłopaka!

5 / 5 2021-06-05

Polecam super szampon nie pamietam nazwy ale jakoś na S. Chyba.

5 / 5 2021-06-05

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT

1 / 5 2021-06-04

Jak najdalej od tego sklepu. Na stronie informacja o dostawie 10-14 dni. Minęło ponad 60, dalej nie ma. O niedostarczeniu w umówionym terminie sklep nigdy nie informuje, telefonów wcale nie odbiera, po mailowym zapytaniu co tydzień odpowiada, że w przyszłym tygodniu. W przyszłym też nie dociera, sklep znów milczy. I tak w kółko. Szkoda czasu, pieniędzy, nerwów.

1 / 5 2021-06-01

Proszę przestać wymyślać historie o hejcie. Oddajcie ludziom pieniądze a nie pod pretekstem pokrzywdzonych wstawiacie sobie 5 gwiazdek. Jakim trzeba być chamem, oszustem, krętaczem żeby okradać ludzi i jeszcze oszukanych oskarżać o hejt. Mam nadzieję, że Was dopadnie sprawiedliwość i niech wszystko co najgorsze spotka w życiu właśnie Was za to, że w taki sposób traktujecie ludzi, którzy ciężko pracowali na pieniądze, które im ukradliście. Życzę Wam samych cierpień i nieszczęść w życiu osobistym.

5 / 5 2021-05-31

Beeg

5 / 5 2021-05-31

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT

1 / 5 2021-05-31

Płytki zamówione w marcu. Ani towaru ani zwrotu pieniędzy do tej pory. Jednym słowem złodzieje!

5 / 5 2021-05-31

Żenada, nieterminowość, kłamstwa, oszustwa.

5 / 5 2021-05-28

***** stefana

5 / 5 2021-05-28

***** mietka

5 / 5 2021-05-28

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

5 / 5 2021-05-28

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

1 / 5 2021-05-27

Złodzieje! Tylko tak można tą firmę określić. Proszę nie robić tam zamówień bo nie realizują dostawy i nie oddają pieniędzy. Telefony przestają odbierać w momencie kiedy mija termin na dostarczenie towaru. Cwaniaki, oszuści. Brak słów. Płakać mi się chce.

5 / 5 2021-05-27

Tragedia - nie oddali pieniędzy ani nie dostarczyli towaru. Podejmuję kroki prawne i zgłaszam sprawę na policję.

5 / 5 2021-05-27

Firma tragedia - typowi oszuści. Zamówienia dokonałem na początku roku i do dnia dzisiejszego nie otrzymałem ani zamówienia ani zwrotu pieniędzy, które jak zapewniali zwrócą. Niestety jestem zmuszony powziąć dalsze kroki prawne . Nie polecam nikomu ..

1 / 5 2021-05-27

Tragedia, typowi naciągacze! Transport niecałych 26 m płytek samochodem Peugeot Partner na odległość 3 km tutaj nazywa się ubezpieczoną usługą transportową i kosztuje 159 zł. Zdecydowanie nie polecam zakupów w tej firmie !!!

5 / 5 2021-05-27

Tragedia, typowi naciągacze! Transport niecałych 26 m płytek samochodem Peugeot Partner na odległość 3 km tutaj nazywa się ubezpieczoną usługą transportową i kosztuje 159 zł. Zdecydowanie nie polecam zakupów w tej firmie !!!

1 / 5 2021-05-24

Tragedia, typowi naciągacze! Transport niecałych 26 m płytek samochodem Peugeot Partner na odległość 3 km tutaj nazywa się ubezpieczoną usługą transportową i kosztuje 159 zł. Zdecydowanie nie polecam zakupów w tej firmie !!!

2 / 5 2021-05-24

Do mnie doszły po 2 miesiącach. Ale zaskoczenie bo już zwątpiłem czytając opinie. Chyba coś u nich drgnęło ale drugi raz bym się mocno zastanowił kupując płytki w internecie.

2 / 5 2021-05-24

Strasznie długo czekałam ale w końcu dotarły. Termin realizacji fatalnie.

5 / 5 2021-05-24

Szanowna pani Kamo jeżeli ma pani jakieś roszczenia wobec firmy proszę kierować je do nas bezpośrednio lub przynajmniej podać numer zamówienia w celu weryfikacji. Sklep stacjonarny zostaje przeniesiony. Sklep internetowy funkcjonuje bez zmian . Proszę nie wprowadzać naszych klientów.

5 / 5 2021-05-23

Wszystkie sprawy kierujcie Państwo na policję i do sądu- w sklepie stacjonarnym w Szczecinie na sklepie jest już wielki napis LIKWIDACJA

5 / 5 2021-05-21

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

1 / 5 2021-05-20

Pani Julia i Pani Beatą istnieje tak samo jak kafle, które podobno otrzymały. Jestem cierpliwa ale złodziejstwo trzeba tępić i piętnować. Zrobię z nich gwiazdy TV. Nie mam zamiaru tak sprawy zostawić. 9000 zł. Tyle są mi winni 0kus odsetki.

1 / 5 2021-05-19

Jeśli są Panie w ogóle "prawdziwe" - a nie fake komentarze pani joanny i jej męża - nie trzeba nikomu wierzyć na słowo - informacje o długach są ogólnie dostępne, np. na giełdzie długów https://vindicat.pl/gielda-dlugow/oferty/95360/szczegoly/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim-wwwdekoradospl/ Czy stronie firmy windukującej http://hadynski.pl/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim,2954 Również BIG - czyli biuro informacji gospodarczej które prowadzi rejestr dłużników jest ogólno dostępne dla każdego obywatela. Zapraszam do zapoznania się jeśli myślą "panie" że ktoś chce zniszczyć Bogu ducha winną firmę

5 / 5 2021-05-19

Czytajac komemtarze nie moge uwierzyc czy to jest prawda! Dwa razy skladalam zamowienie w tej firmie, sklep polecila mi bratowa. Nasze zamowienia zrealizowane zostaly bez problemu, więc albo mialysmy ogromne szczęście albo ktos wyjątkowo źle zyczy firmie. Ja polecam wszystkim z calego serca.

5 / 5 2021-05-19

W moim przypadku zarówno płytki jak i obsługa bez zarzutu. Zamówienie złożone w sobotę, a przesyłka przyjechała w środę rano. Wszystko zgodnie z informacjami ze strony sklepu, elegancko zabezpieczone, na bieżąco kontakt z kurierem. Płytki są przepiękne.

1 / 5 2021-05-19

Wszyscy oszukani przez tą firmę piszcie na adres mailowy [email protected] i dołączajcie do nas ! śmiali nam się w twarz zobaczymy co teraz zrobią

1 / 5 2021-05-19

DŁUŻNICY https://vindicat.pl/gielda-dlugow/oferty/95360/szczegoly/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim-wwwdekoradospl/ .. .. http://hadynski.pl/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim,2954 .. Ponadto jesteście już też w BIG-u

1 / 5 2021-05-19

DŁUŻNICY https://vindicat.pl/gielda-dlugow/oferty/95360/szczegoly/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim-wwwdekoradospl/ .. .. http://hadynski.pl/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim,2954 .. Ponadto jesteście już też w BIG-u

1 / 5 2021-05-19

DŁUŻNICY https://vindicat.pl/gielda-dlugow/oferty/95360/szczegoly/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim-wwwdekoradospl/ .. .. http://hadynski.pl/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim,2954 .. Ponadto jesteście już też w BIG-u

1 / 5 2021-05-19

DŁUŻNICY https://vindicat.pl/gielda-dlugow/oferty/95360/szczegoly/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim-wwwdekoradospl/ .. .. http://hadynski.pl/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim,2954 .. Ponadto jesteście już też w BIG-u

1 / 5 2021-05-19

DŁUŻNICY https://vindicat.pl/gielda-dlugow/oferty/95360/szczegoly/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim-wwwdekoradospl/ .. .. http://hadynski.pl/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim,2954 .. Ponadto jesteście już też w BIG-u

5 / 5 2021-05-18

Firma nie zrealizowała zamówienia na płytki, wystawiła fakturę korektę i nigdy nie oddała pieniędzy. Próbowałam na wszystkie sposoby wpłynąć na właściciela, aby oddał pieniądze za niezrealizowane zamówienie, dzwoniłam, pisałam maile, prosiłam. Ze względu na fakt, że mieszkam w innym mieście, poprosiłam bliską mi osobę ze Szczecina aby pojechała do salonu. Niestety pomimo zapewnień o zwrocie pomiędzy, firma tego nie zrobiła choć jest długo po terminie. Jak widać ludzie prowadzący to miejsce nie są przedsiębiorcami tylko złodziejami.

1 / 5 2021-05-18

Firma nie oddała pieniędzy za złożone i niezrealizowane zamówienie. Czekam miesiąc po terminie do wystawionej korekty do faktury i pomimo zapewnień Właściciela o dacie przelewu zwrotnego, to się nie wydarzyło. Z całego serca nie polecam styczności z tym przedsiębiorcom oraz firmą Dekorados. Są nie uczciwi do tego stopnia że nie odpisują na maile i kłamią prosto w oczy. Sprawa została zgłoszona jako przestępstwo skarbowe oraz wyłudzenie pieniędzy.

5 / 5 2021-05-17

Nie kupujcie u nich nic co z tego ze maja taki wybór jak ceny najwyższe w necie.

5 / 5 2021-05-17

Zniszczymy Was Hahahahha

5 / 5 2021-05-17

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

5 / 5 2021-05-17

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

5 / 5 2021-05-16

To są oszuści, ta sama firma co alekafelki.pl, proszę poczytać w internecie, oszustwo na grubą skalę, tylko oszust zmienił logo

1 / 5 2021-05-13

Jesteście żałośni z tymi komentarzami które sami piszecie - ja nie mam najmniejszego zamiaru podawać tutaj na forum numeru zamówienia ani faktury korygującej, jesteście ciekawi czy to prawda ? To odbierzcie telefon. Jaka firma rozmawia z klientami na FORUM z opiniami ?? Żałosne Żałosne Żałosne Jesteście już wpisani do BIG-u jako dłużnicy więc życzę powodzenia

2 / 5 2021-05-13

Chciałabym sprostować moja ostatnio dodana opinię. Po kilku mailach ponaglających otrzymałam zwrot pieniędzy.

5 / 5 2021-05-12

Witam płytki zamówione po 10 tygodniach zamiast 3 okazało się że paleta jest uszkodzona i nie nadają się do sprzedaży.Zdjęć uszkodzeń się nie doprosiłam.Rezygnacja,wystawiono korektę do zaliczki.Do 2 tygodni miał być zwrot.Mija 3 tydzień i ani zwrotu ani jakiegokolwiek odzewu na meile czy telefony. Ta firma to nieporozumienie... KFS 135/MAG/2021 Nie zostwię tak tego.

5 / 5 2021-05-12

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

5 / 5 2021-05-12

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

5 / 5 2021-05-11

Ponad 6 tygodni zwodzenia. Zrezygnowałam z usług tej „firmy” , otrzymałam korektę faktury ale zwrotu brak. Jak to możliwe ze taka „firma” funkcjonuje? Proszę o informacje gdzie moge to zglosic ?

2 / 5 2021-05-11

Dziękuję! Bardzo liczę na to, że załatwią Państwo moją sprawę. Bardzo mi zależy na tych pieniądzach - nie otrzymuję żadnych alimentów i naprawdę jest mi ciężko. Bez tych pieniędzy nie mamy szans z córką na własny kąt.

1 / 5 2021-05-09

Podobnie jak inni- złożone zamówienie, zwodzenie przez 2 i pół miesiąca. Po anulowaniu zamówienia brak zwrotu gotówki. Z niemal 8 tys. Zwrócono zaledwie 3tys. Kolejne obietnice bez pokrycia. Sprawa laduje w prokuraturze, ponadto pozew cywilny wobec właścicieli i nagłośnienie sprawy medialnie.

1 / 5 2021-05-08

Ja czekam na jej opłacenie od LUTEGO, kiedy mnie spłacicie ?

5 / 5 2021-05-08

Pani Beato W przyszłym tygodniu załatwimy pani sprawę.

1 / 5 2021-05-08

Dodam, że jestem samotną matką, która od 22.03 oczekują na zwrot 4908,30 PLN za faktury korygujące KFS 115, 116, 117. Jest to dla mnie bardzo dużo pieniędzy. Jestem coraz bardziej załamana i zdesperowana. Żałuję, że wcześniej nie przeczytałam opinii na temat sklepu Dekorados.pl

1 / 5 2021-05-08

Kupiłam w sklepie Dekorados.pl płytki w styczniu 2021, jest maj, a ja nie mam ani płytkek ani pieniędzy. . Zdecydowanie nie polecam!

5 / 5 2021-05-07

Ta firma Dekorados (Biselado) to prawdopodobnie w ogóle nie jest żaden sklep, tylko zwyczajny wałek, wcześniej funkcjonujący jako Alekafelki.pl. Małżeństwo Krzysztof i Joanna Trochim prowadzące oba interesy okradło mnóstwo ludzi nie tylko w Polsce, ale również w Niemczech - ich długi to kilkaset tysięcy złotych.

1 / 5 2021-05-07

0

1 / 5 2021-05-07

Uważajcie wystawiają też na Allegro

1 / 5 2021-05-07

Oszuści

1 / 5 2021-05-07

Wiedzom kogo oszukali nawet telefonu nie odbierają . odbierają od potencjalnych ofiar

1 / 5 2021-05-07

Nie polecam

1 / 5 2021-05-07

To nie żadne szkalowanie to wszystko prawda kafelek się nie doczekałem firan wogule ich nie zamuwiła a pieniądze przelałem w całości za transport też na tom chwilę mam korektę faktury przeterminowaną chyba będę częstym gościem oponiaka omijać tom firmę szerokim łukiem

1 / 5 2021-05-07

Powołując się na art 286 KK prawa została dzisiaj zgłoszona na policji - firma od lutego 2021 nie zrealizowała zamówienia, kilka razy nie dotrzymała terminu zwrotu wpłaconych pieniędzy. Korespondencja z firmą Dekorados / Biselado to karnawał kłamstw z ich strony. Czytając inne opinie o tej firmie staje się jasnym, że to pospolite złodziejstwo. ODRADZAM

1 / 5 2021-05-07

Skoro wiele opinii według was wystawianych jest bezpodstawnie i służą szkalowaniu waszej firmy to jak odniesiecie się do tych zadlużeń ? https://vindicat.pl/gielda-dlugow/oferty/95360/szczegoly/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim-wwwdekoradospl/ .. http://hadynski.pl/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim,2954 Hejt i szkalowanie?

5 / 5 2021-05-06

Opiniak świetne narzędzie do szkalowania Wypróbuj już dzisiaj to działa !!!

1 / 5 2021-05-06

Skoro wiele opinii według was wystawianych jest bezpodstawnie i służą szkalowaniu waszej firmy to jak odniesiecie się do tych zadlużeń ? https://vindicat.pl/gielda-dlugow/oferty/95360/szczegoly/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim-wwwdekoradospl/ .. http://hadynski.pl/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim,2954 Hejt i szkalowanie?

5 / 5 2021-05-06

Opiniak świetne narzędzie do szkalowania Wypróbuj już dzisiaj to działa !!!

5 / 5 2021-05-06

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

1 / 5 2021-05-06

U nas również skończy się na sprawie o wyłudzenie pieniędzy, a właściciele czują się na tyle bezkarni, że jeszcze mają czelność zastraszać swoich poszkodowanych klientów. Omijajcie szerokim łukiem, chociaż coś mi się wydaje że i tak ta działalność długo nie pociągnie

1 / 5 2021-05-06

U nas również skończy się na sprawie o wyłudzenie pieniędzy, a właściciele czują się na tyle bezkarni, że jeszcze mają czelność zastraszać swoich poszkodowanych klientów. Omijajcie szerokim łukiem, chociaż coś mi się wydaje że i tak ta działalność długo nie pociągnie

5 / 5 2021-05-06

Potwierdzam wszystkie negatywne opinie poprzedników. Oszuści i tyle. Nie realizują zamówień, wymyślając coraz to nowe wymówki. Kieruję sprawę na drogę sądową, z nadzieją że kiedyś odzyskam swoje pieniądze. Podsumowując: OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!

1 / 5 2021-05-06

Potwierdzam wszystkie negatywne opinie poprzedników. Oszuści i tyle. Nie realizują zamówień, wymyślając coraz to nowe wymówki. Kieruję sprawę na drogę sądową, z nadzieją że kiedyś odzyskam swoje pieniądze. Podsumowując: OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!

1 / 5 2021-05-06

Joanna Trochim i jej mąż są zadłużeni po uszy, proszę sprawdzić poniższe linki, są nawet na giełdzie długów ! A to TYLKO ogólno dostępne informacje, jest mnóstwo osób którym nie oddali pieniędzy a którzy jeszcze nieświadomie czekają i nigdzie tego nie zgłosili https://vindicat.pl/gielda-dlugow/oferty/95360/szczegoly/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim-wwwdekoradospl/ http://hadynski.pl/biselado-wyposazenie-lazienek-joanna-trochim,2954

1 / 5 2021-05-05

Jeszcze z tego co widzę sami sobie podbijają ocene wystawiając opinie za 5 gwiazdek ... hahahaha polaczki biznesmani, wspaniała taktyka. Oszukujcie dalej i śmiejcie się z ludzi których udaje wam się naciągnąć, powodzenia

1 / 5 2021-05-05

Żałośni ludzie, po prostu krętacze i bankruci którzy nie mają pieniędzy na oddawanie długów. Z premedytacją nie odbierają telefonów, zadłużeni po uszy, są nawet na giełdzie długów. Tak to jest jak janusze biznesu bez żadnego pojęcia biorą się za zakładanie firmy - czekam aż sami się wykończycie

5 / 5 2021-05-03

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

1 / 5 2021-05-03

parszywi zlodzieje

5 / 5 2021-04-30

Kafli nie otrzymałam na czas i byłam zmuszona anulować zmówienie. Po 2 tygodniach oczekiwania dostałam zwrot pieniędzy w dwóch ratach. Pozdrawiam i mam nadzieję, że uda się odzyskać zaufanie klientów.

5 / 5 2021-04-30

Szanowna pani Niko proszę o numer zamówienia .

1 / 5 2021-04-30

Firma nie oddała mi pieniędzy w kwocie 4300zł za niezrealizowane zamówienie. Nie można skontaktować się z Kierownikiem sprzedaży, bo osoba pracująca nie ma uprawnień, aby przekazać jakikolwiek kontakt. Nie odpowiadają na maile, bardzo ciężko jest się dodzwonić do salonu. Sprawa zostanie zgłoszona na policję jako wyłudzenie pieniędzy. Dekorados sprzedaje swój asortyment również na Allegro. Bardzo nie kontaktu z tą firmą, to oszuści.

1 / 5 2021-04-30

Zamówiłam w Dekorados płytki, które do mnie nie dotarły. Niestety po wystawieniu przez firmę korekty do faktury, gdzie według prawa jest 14dni na zwrot pieniędzy, nie otrzymałam przelewu. Nikt nie odpowiada na wysłane przez mnie maile, nie można skontaktować się z osobą decyzyjną, ani działem księgowości, w celu otrzymania rzetelnej informacji. Zgłaszam sprawę na policję jako wyłudzenie pieniędzy. Dekorados to złodzieje.

3 / 5 2021-04-30

Dziś w końcu po 4 miesiącach otrzymałem płytki także odszczekuję słowa których użyłem. Cieszę się że przyszły, ale czekałem bardzo długo. Komunikacja z klientami wymaga poprawy. Niestety okazało się że jedna płytka uległa uszkodzeniu. Ciekawe, jak będzie przebiegał proces reklamacji....

5 / 5 2021-04-29

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

1 / 5 2021-04-28

znow idioci z dekoradosa piszą sobie sami komentarze Art. 286. [Oszustwo] § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

4 / 5 2021-04-28

Z mojej strony sytuacja jest następująca. Na zamówienie zamiast 3 tygodnie, czekałem 6. Kontakt telefoniczny ze sklepem żaden, jednak na maila odpowiedzi były błyskawiczne. Wysyłka była trzy razy odwlekana, bez uprzedniej informacji ze strony sklepu, jedynie z mojej inicjatywy dowiadywałem się, czy towar został wysłany, czy też dalej muszę czekać. Dziś, w końcu, jest ten szczęśliwy dzień, w którym transport dotarł do mojego domu. Podsumowując, zamówienie zrealizowane, towar zgodny, jedynie wymagana cierpliwość na dłuższą realizację. Gdybym na bieżąco otrzymywał wiadomość, co dzieje się z moim zamówieniem, byłbym w pełni zadowolony, ponieważ płytki pierwsza klasa. Pozdrawiam

1 / 5 2021-04-27

Zgłaszajcie nadużycia, nie dajcie się zastraszyć ! Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 22 290 89 16 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora, prowadzona przez Fundację Konsumentów.

5 / 5 2021-04-27

Co za naród ?

1 / 5 2021-04-27

Zgłaszajcie nadużycia, nie dajcie się zastraszyć ! Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 22 290 89 16 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora, prowadzona przez Fundację Konsumentów.

5 / 5 2021-04-27

Jak mamy rozwiązywać problemy z klientami jak nie wiemy czy te komentarze są prawdziwe. Najlepszym przykładem jest pani. Nic pani u nas nie zamówiła a wystawia pani 15 negatywnych komentarzy dotyczących transakcji naszej firmy z z pani teściem. Po kontakcie z pani teściem okazuje się że on nic o pani działaniach nie wie.

1 / 5 2021-04-27

Zgłaszajcie nadużycia, nie dajcie się zastrzaszyć ! Infolinia Konsumencka, tel. 801 440 220 oraz 22 290 89 16 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00, opłata wg taryfy operatora, prowadzona przez Fundację Konsumentów.

1 / 5 2021-04-27

Nie podawajcie numerów zamówień !!!!! Polecam robić screeny negatywnych komentarzy i zgłaszać firme na UOKiK (albo przez epuap) który jest już poinformowany o całej sprawie, i nie dać się zastraszać właścicielom!

5 / 5 2021-04-27

Nie podawajcie numerów zamówień !!!!! Polecam robić screeny negatywnych komentarzy i zgłaszać firme na UOKiK (albo przez epuap) który jest już poinformowany o całej sprawie, i nie dać się zastrzaszać właścicielom!

1 / 5 2021-04-27

Nie podawajcie numerów zamówień !!!!! Polecam robić screeny negatywnych komentarzy i zgłaszać firme na UOKiK (albo przez epuap) który jest już poinformowany o całej sprawie, i nie dać się zastrzaszać właścicielom!

1 / 5 2021-04-27

Nie podawajcie numerów zamówień !!!!! Polecam robić screeny negatywnych komentarzy i zgłaszać firme na UOKiK (albo przez epuap) który jest już poinformowany o całej sprawie, i nie dać się zastrzaszać właścicielom!

5 / 5 2021-04-27

起来!不愿做奴隶的人们! 把我们的血肉,筑成我们新的长城! 中华民族到了最危险的时候, 每个人被迫着发出最后的吼声。 起来!起来!起来! 我们万众一心, 冒着敌人的炮火,前进! 冒着敌人的炮火,前进! 前进!前进!进!

5 / 5 2021-04-27

Kliknij po dobiór nagrody 起来!不愿做奴隶的人们! 把我们的血肉,筑成我们新的长城! 中华民族到了最危险的时候, 每个人被迫着发出最后的吼声。 起来!起来!起来! 我们万众一心, 冒着敌人的炮火,前进! 冒着敌人的炮火,前进! 前进!前进!进!

5 / 5 2021-04-27

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

5 / 5 2021-04-27

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

1 / 5 2021-04-27

Szanowna Pani, ależ proszę odebrać telefon od mojego windykatora z Inkaso to się Paśtwo wszystkiego dowiedzą. Teraz sam numer zamówienia Państwu nie wystarczy ponieważ na mocy ustawy zobowiązani są Państwo do pokrycia kosztów procesu windykacji

5 / 5 2021-04-26

Szanowna pani proszę o numer zamówienia

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

Rzetelne opinie o Dekorados.pl (Biselado)

Dekorados.pl (Biselado)

Siedziba
Szczecin

WWW
https://dekorados.pl/

Email
[email protected]

Telefon
+48 888 202 004

Komórka
-

Infolinia
-

Logowanie