Kategorie: / Budownictwo

Dekorados.pl (Biselado) Opinie Klientów

3.29/5.00 - ilość ocen: 560
opinie o Dekorados.pl (Biselado)
1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

5 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

ZAPRASZAM WSZYSTKICH OSZUKANYCH PRZEZ JOANNĘ TROCHIM I SKLEP DEKORADOS NA GRUPE https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

1 / 5 2021-04-26

Oczywiście przypadkowo wstawiłam 5 gwiazdek więc ponownie - zapraszam oszukanych przez Panią Joannę Trochim i sklep Dekorados na grupe https://www.facebook.com/groups/565980017709673 - moja sprawa windykacyjna ciągnie się już ponad 2 miesiące, pani Joanna nie oddała mi pieniędzy w terminie który sama sobie wyznaczyła a teraz nie odbiera telefonów

5 / 5 2021-04-26

Wszystkich oszukanych przez Panią Joannę zapraszam do grupy https://www.facebook.com/groups/565980017709673

5 / 5 2021-04-24

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

5 / 5 2021-04-24

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

5 / 5 2021-04-24

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

5 / 5 2021-04-24

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

5 / 5 2021-04-24

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

5 / 5 2021-04-24

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

1 / 5 2021-04-24

Art. 286. [Oszustwo] § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

5 / 5 2021-04-23

Pani Sylwio proszę o numer zamówienia

5 / 5 2021-04-23

Kto kłamie ten i kradnie. Taka jest maksyma tego sklepu. Wpłaciłam pieniądze w marcu. Korzystając ze swojego prawa zrezygnowałam z zamówienia. Do dni dzisiejszego nie mam pieniędzy, chociaż oświadczają, że zwrócą. Kłamią i kradną. telefonów nie odbierają. Okropni. Sprawa na Policji i w Inspekcji Handlowej.

5 / 5 2021-04-23

Mój nr zamówienia 300/ mag /03/2021. Sprawa dalej nie jest załatwiona. Kwota ponad 7000PLN Art. 286. [Oszustwo] § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

5 / 5 2021-04-23

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

5 / 5 2021-04-23

Nie polecam nikomu. Nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na maile, zwodzą klienta, przesuwają non stop termin realizacji dostawy. Czekam na zwrot wpłaconych środków w kwocie 7258, 50 PLN, jeszcze dziś podejmuję wszystkie możliwe kroki prawne i zgłaszam podejrzenie o popełnieniu przestępstwa. Ewentualnie chętnie dołączę do pozwu zbiorowego z innymi poszkodowanymi osobami. Podaję nr mojego zamówienia 300/ MAG/03/2021

5 / 5 2021-04-22

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

5 / 5 2021-04-22

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

5 / 5 2021-04-22

W związku z tym że wiele opinie jest wystawianych bez żadnych podstaw więc jeżeli wystawiasz opinie prosimy o podawanie numeru zamówienia żebyśmy mogli zweryfikować czy dotyczy ona realnego zamówienia i móc się do niej odnieść. Możemy wtedy rozwiązać problem jeżeli taki istnieje w przeciwnym razie jest to tylko HEJT.

1 / 5 2021-04-22

Wszyscy poszkodowani. Zgłaszajcie oszustów do mediów #tematdlauwagi Już szykują program o tych bandytach.

1 / 5 2021-04-22

karma wraca

1 / 5 2021-04-22

OSZUŚCI I ZŁODZIEJE, durne wykręty, brakowało jeszcze wpisu o blokadzie w kanale sueskim :D, zgłosiłem na policję i do MRK.

5 / 5 2021-04-22

czekam na zamówienie od 9 grudnia. sprawę kieruję na policję. radzę omijać szerokim łukiem

1 / 5 2021-04-22

oczywiście zero gwiazdek

5 / 5 2021-04-22

Ta firma to poprostu złodzieje, nic więcej. Zamówiliśmy kafelki i niedługo przed dostarczeniem dostaliśmy informację, że dostawa się opóźni. Ze względu na umówione ekipy wykończeniowe musieliśmy zrezygnować z zamówionego towaru. Pieniędzy, mimo zapewnień ludzi z tej firmy nie zostały oddane. Sprawa trwa od początku roku 2021 a na zwrot pieniędzy czekamy ponad 2 miesiące. Kontakt z tą firmą jest ŻADNY. Sprawa zostanie zgłoszona na policje. Absolutnie odradzam jakąkolwiek współpracę z firmą Dekorados/ Biselado.

1 / 5 2021-04-20

Zdecydowanie zgadzam się z negatywnymi opiniami moja opinia jest zweryfikowana ponieważ sam zamówiłem tam płytki termin dostawy wielokrotnie przekładany a to że kierowca nie wrócił na święta z Hiszpanii i tym podobne pierdoły ostatnio żona dzwoniła to tłumaczenie że kurier nie dojechał po godzinie zadzwoniłem to pani stwierdziła że kafelki już som i wysyłka w poniedziałek oczywiście płytek nie ma zdecydowanie odradzam tom firmę

5 / 5 2021-04-20

Opiniak to opinie bez żadnej weryfikacji.

5 / 5 2021-04-20

Opiniak to opinie bez żadnej weryfikacji.

1 / 5 2021-04-19

Oczywiście pomyłka w ilości gwiazdek powinno być 0!!!!

5 / 5 2021-04-19

Negatywne opinie jak najbardziej słuszne. To jest żenujące zarzucać klientom zamieszczanie bezpodstawnych opinii i sugerowanie że podanie nr zamówienia rozwiąże problem. Guzik prawda!!! Wielokrotnie kontaktowaliśmy się telefonicznie z tymi kłamcami i podawaliśmy nr naszego zamówienia i nic. Myślę że nasze kafle w ogóle nie zostały przez nich zamówione u producenta. Oni sami już się gubią w tych kłamstwach. W piątek 16 kwietnia mnie poinformowali że kurier nie dojechał a następnie jak mąż zadzwonił że kafelki już zostały wysłane i będą w poniedziałek. Do tej pory pięciokrotnie przesuwany termin realizacji zamówienia, a kafelek jak nie było tak nie ma. Zdecydowanie nie polecam!!!

5 / 5 2021-04-19

Panie Kamilu przepraszamy za kłopot , sprawa została załatwiona. Numer potrzebujemy w celu weryfikacji ponieważsa osoby które nic u nas nie zamawiały a wystawiają negatywne komentarze których nie idzie zweryfikować .

5 / 5 2021-04-19

Jaki numer. Dzwoni się do was i pisze maile i zarówno jedna jak i druga forma okazuje się nieskuteczna ponieważ odpowiadacie rzadko albo wcale doskonale wiecie do kogo nie odesłaliście jeszcze pieniędzy, marnujcie mój czas .

5 / 5 2021-04-19

Panie Kamilu proszę o podanie numeru zamówienia w celu weryfikacji i załatwienia sprawy.

1 / 5 2021-04-19

U mnie dokładnie podobna sytuacja towar nie przyszedł na czas i nie ma zwrotu pieniędzy. Sprawę zgłoszę na komendę której jestem funkcjonariuszem. Miejscowość znajduje się w tym samym województwie co firma więc przepływ informacji w sprawie powinien być szybszy. Prawdopodobnie to sprawa dla wydziału przestępstw gospodarczych. Ale jutro się dokładniej zorientuje.

1 / 5 2021-04-19

jestescie idiotami,smieciami i poprostu najgorszym syfem, nie macie honoru i jedyne co wam zostalo to pisanie sobie tu samemu komentarzy. warto było nakrasc te pieniadze ? warto przez pryzmat wstydu jaki na was spadnie ? myslicie ze ludzie odpuscili ? jestescie zesrusami

5 / 5 2021-04-19

Szanowny panie to dlaczego wystawia pan te wszystkie komentarze anonimowo. Nic pan u nas nie zamówił i działa pan bez żadnych podstaw.

1 / 5 2021-04-19

witam sprawa pozglaszana do gazet i telewizji. te prosby i numer sprawy to szczyt s***synstwa oddajcie kase wszystkim a nie tylko tym co sie upominają najbardziej wy GNIDY!!! nie odpuscimy

1 / 5 2021-04-16

Bardzo dziękuję. Jednak do momentu wpłynięcia środków na konto nie wycofam mojego wniosku o interwencję do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Szkoda, że zareagowali Państwo dopiero po wysłaniu oficjalnego przedprocesowego wezwania do zapłaty i informacji, że sprawa została oficjalnie zgłoszona.

5 / 5 2021-04-16

Pani Katarzyno zam. 13248 pani sprawa została załatwiona. Przepraszamy za kłopot.

5 / 5 2021-04-16

Negatywne opinie są pisane bez żadnej weryfikacji. Prosimy o poddawanie numerów zamówień w celu rozwiązania ewentualnych problemów.

1 / 5 2021-04-16

negatywne opinie w pełni mają swoje uzasadnienie, a podanie numeru zamówienia nic nie zmienia

1 / 5 2021-04-16

Doskonale wiecie kim jestem. Piszecie piękne maile, zobowiązanie do zapłaty, itp. Bez pozdrowień przyszłe gwiazdy telewizji

5 / 5 2021-04-16

Negatywne opinie są pisane bez żadnej weryfikacji. Prosimy o poddawanie numerów zamówień w celu rozwiązania ewentualnych problemów.

1 / 5 2021-04-16

Przez pomyłkę dałem w poprzednim wpisie 5 gwiazdek. Nie zasługują nawet na jedną.

5 / 5 2021-04-16

To ta sama firma co Alekafelki. Mnóstwo oszukanych osób. Zgłaszajcie sprawe mediom.

5 / 5 2021-04-15

numer zamówienia: 13248 (złożone 22.02) Po ponad dwóch tygodniach (10.03) otrzymałam wiadomość, że producent odmówił załadunku. Zamówienie anulowałam tego samego dnia. Pieniędzy nie otrzymałam po dziś dzień. 30.03 dowiedziałam się, że "zwrot zostanie zrealizowany do końca tygodnia". Nie został. Na kolejne wiadomości nie dostałam odpowiedzi, nikt nie odbierał telefonu. Po kolejnych wiadomościach do Państwa, otrzymałam odpowiedź, że przedwczoraj ponoć została o tym "niedopatrzeniu" poinformowana księgowość. Oczywiście środki nie wpłynęły na konto.

5 / 5 2021-04-15

Szybka transakcja.Towar ze stanu dotarł w dwa dni . Polecam

1 / 5 2021-04-14

Nie polecam nikomu. Nie odbierają telefonów, zwodzą klienta, przesuwają non stop termin realizacji dostawy. Jeśli nie otrzymam zamówienia do końca tygodnia, albo zwrotu wpłaconych środków w kwocie 7258, 50 PLN, podejmuję kroki prawne i zgłaszam podejrzenie o popełnieniu przestępstwa. Ewentualnie chętnie dołączę do pozwu zbiorowego z innymi poszkodowanymi osobami. Podaję nr mojego zamówienia 300/ MAG/03/2021

5 / 5 2021-04-13

Pani Katarzyno proszę o nr zamówienia w celu i załatwienia sprawy .

1 / 5 2021-04-13

Dokładnie ta sama sytuacja. Zamówienie anulowane po wcześniejszych opóźnieniach w jego realizacji. Brak zwrotu środków po niemal miesiącu. Próby skontaktowania się drogą mailową lub telefoniczną są praktycznie niemożliwe.

5 / 5 2021-04-13

Szanowny panie proszę proszę o podanie numeru zamówienia zamiast pisać opinie których nie można w żaden sposób zweryfikować .

1 / 5 2021-04-12

dekorados złodzieje znow sobie piszą pozytywne komentarze zenada,wstydu gnoje nie macie

4 / 5 2021-04-12

Ja również chciałabym pocieszyć osoby które czekają na przesyłkę też po wielu mailach otrzymałam przesyłkę.Co prawda była informacja z pięć razy że transport jest opóźnione, ale dla państwa też jest szansa.

5 / 5 2021-04-12

Pisze opinie, dając nadzieję innym osobom, które czują się oszukane. Po prawie dwóch miesiącach otrzymaliśmy zamówione kafelki. Dojechały w stanie idealnym, zamówienie kompletne, są naprawdę piękne. Mam nadzieję, że Wasze historie również zakoncza się pozytywnie, a firmie Dekorados mimo wszystko życzę, abyście wyszli na prostą, bo spokój ducha w życiu jest najwazniejszy.

5 / 5 2021-04-10

Proszę w takim razie o podanie numeru zamówienia.

1 / 5 2021-04-10

jestescie szumowinami i gardze takim złodziejstwem. Liczycie ze sobie nasze pieniadze tak poprostu odpuscimy ??? ludzie potracili duże kwoty, tego tak sie nie zamiata pod dywan. SMIESZNE ZE MOWICIE O PRAWIE GDY SAMI JESTESCIE PARSZYWYMI ZLODZIEJAMI!!! czekam na zwrot pieniedzy!!!!!!!!!!

5 / 5 2021-04-10

W związku z przestępczym działaniem osoby która jest rzekomo poszkodowana przez sklep Dekorados i rozpowszechnia nieprawdziwe i formacje oraz podszywa się pod różne osoby ( również pod policję) w przypadku jakichkolwiek roszczeń PROSIMY O PODAWANIE NUMERÓW ZAMÓWIEŃ LUB KONTAKT NA [email protected]

5 / 5 2021-04-10

Szanowny panie sprawa pana działań została zgłoszona na policję. Nie wiemy czy zdaje pan sobie sprawę ale podszywanie się pod policję to poważne przestępstwo.

1 / 5 2021-04-10

Jak bardzo żałuję,że nie sprawdziłam opinii przed zakupem kafelek. Czas realizacji zamowienia przewidziany był na trzy tygodnie, wczoraj minęło już 10!!! Zero kontaktu ,brak możliwości dodzwonienia się , zdawkowy kontakt mailowy - w odpowiedzi nawet uśmiercano pracowników - jako kolejny z powodów braku dostarczenia towaru. Dziwi mnie również fakt ,ze ich pracownicy uczestniczą w tym procederze Właściciele sklepu czują się bezkarni i to co im się udaje to zmiany nazw sklepu. Temat zgłoszony do Znanego programu tv „Uwaga” :)

1 / 5 2021-04-10

gdzie nasze pianiądze wyparszywi złodzieje ??????????????????

1 / 5 2021-04-10

Zbliża się ostateczne rozwiązanie sprawy waszych oszustw!

1 / 5 2021-04-10

Do Dekorados: oddajcie ludziom pieniądze a nie zgrywacie teraz pokrzywdzonych!

1 / 5 2021-04-09

Ja też chętnie dołączę się do pozwu zbiorowego. Uprzejmie proszę o wiadomość na adres [email protected]

5 / 5 2021-04-09

Mnie również oszukano na kwotę ponad 1100 zł( nie zwrócono pieniędzy po anulowaniu zlecenia). Chętnie przyłączę się do pozwu zbiorowego kontakt [email protected]

1 / 5 2021-04-09

Zamiast udowadniać tutaj, że jesteście czyści to lepiej oddajcie pieniądze ludziom, których oszukaliście. Lepiej wpłynie to na pisane tutaj opinie. Ciężko byłoby wam skomentować te opinie. Wybrnąć na forum z takiego bagna, które sobie zafundowaliście to nie jest łatwa sprawa.

5 / 5 2021-04-09

Negatywne opinie zwłaszcza te z ostatnich pisane przez tą samą osobę bez żadnej weryfikacji. Samej treści tych opinii nie będziemy komentować.

1 / 5 2021-04-08

Firma bardzo dba o to, aby negatywne komentarze znikały z sieci i nadal pozycjonowana jest przez Google. Post na facebooku zrzeszający poszkodowany również zniknął. Nie dawajcie się tym złodziejom..

1 / 5 2021-04-08

złodzieje mają rozniez profil na allegro https://allegro.pl/uzytkownik/dekorados proponuje za moim przykladem gnojow zgłaszac niech allegro ich poblokuje

1 / 5 2021-04-08

dzien dobry jestem kolejnym oszukanym jestem po kontakcie z kilkoma rowniez okradzionymi osobami i do reszty oszukanych: staramy sie odzyskac pieniądze wszystkich pokrzywdzonych.Wiemy juz spoko o tych oszustach - joanna i krzysztof trochim tak jak wiadomo działali wcześniej jako alekafelki. jestesmy w kontakcie z oszukanymi rozniez z ich poprzedniej złodziejskiej działalności. To parszywe malzenstwo nie jest bezkarne i oczywiscie prawo jest po naszej stronie. DO OSZUSTOW : JEST JUZ ZA POZNO,JUZ NIE MOZECIE ZAPASC SIE POD ZIEMIE GDYZ MAMY O WAS ZBYT WIELE INFORMACJI!!!!

1 / 5 2021-04-08

coś sie pani asia i pan krzysio trochim nie udzielają tu od wczoraj pisząc sobie pozytywne komentarze ... co sie stało krzysiu ???? strach obleciał bo nagle zaczęło docierać ze oszukani ludzie ze kontaktują sie ze sobą i organizują by razem odzyskać SWOJE UKRADZIONE PRZEZ WAS PIENIADZE??? oddacie nam co do grosza w majestacie prawa tylko czy nie przeszkadza wam fala wstydu jaka na was spadnie gdy najblizsze otoczenie uslyszy ze wokol nich sa zlodzieje tacy jak wy ????

1 / 5 2021-04-08

witam ilość oszukanych osob ktore sie tu wypowiadają motywuje mnie by sprawy nie odpuszczać.niesamowite jest ze ci oszusci myslą ze są aż tak bezkarni. PRZELICZYLISCIE SIE

1 / 5 2021-04-08

Brak płytek, brak pieniędzy, brak kontaktu. Tyle o tej bandzie.

1 / 5 2021-04-08

Połączenie telefoniczne aktualnie niemożliwe, ale dziewczyna na infolinii wyjątkowo bezczelna, kłamie w żywe oczy, a w jej głosie słychać, że ją to bawi. Z każdym telefonem obiecuje sprawdzenie, oddzwonienie, dopilnowanie, weryfikację sprawy, wysyłkę jutro, wysyłkę dzisiaj, wysyłkę w poniedziałek. Są w tym co robią niesamowicie bezczelni, bo do ostatniego momentu paskudnie kłamią, że zamówienie zrealizują. Schemat zawsze jest ten sam tj. zapomniano załadować towar w Hiszpanii, producent odmówił załadunku, płytki nie przyjechały do nas na czas. Trzeba czekać kolejne 2 tygodnie, 3 tygodnie, kolejny tydzień i tak w nieskończoność. Ludzie, chrońcie siebie i swoje pieniądze. A oszukanych proszę, aby nie odpuszczać tej sprawy. Nie można pozwolić, aby takie szambo pozostało bezkarne. To najobrzydliwsza firma z jaką miałam do czynienia. Doigracie się.. już za chwilę i jeszcze raz. Zbraknie Wam członków rodziny pod nowe szyldy...

5 / 5 2021-04-08

Polecam poczytać więcej o ten firmie pod hasłem alekafelki.pl - opinie. Można zebrać więcej informacji.

1 / 5 2021-04-08

Nie wiem jakim prawem ta strona jeszcze funkcjonuje.... oszukali dziesiątki osób. Mam nadzieję, że poniosą za to srogą karę.

1 / 5 2021-04-08

Jestem tuż przed podjęciem prawnych kroków względem tej obrzydliwej firmy. Jeśli ktoś z Was ma jakieś wskazówki, co najlepiej jest zrobić w tej sytuacji lub udało mu się coś wskórać uprzejmie proszę o wiadomość na mój adres mailowy: [email protected] Mam pewien plan, jednak może jest coś bardziej dobitnego.

1 / 5 2021-04-07

wszystko było fajnie do momentu gdy do grona oszukanych dołączyli młodzi ludzie z wiedzą informatyczną,prawną i determinacją by spowodować aby wszyscy pokrzywdzeni otrzymali swoje pieniądze. krzysztofie i joanno jestescie po prostu gnojami i jestescie skonczeni.

1 / 5 2021-04-07

wszyscy widzimy,ze wlasciciele tego sklepiku pisza pozytywne komentarze sobie, wiemy ze czytacie nasze opinie,ze jestescie dzis tu i czy poprostu NIE WSTYD WAM????? pokrzywdzeni komunikują sie ze sobą i wiemy juz o was naprawde duzo , myslicie z poradzicie sobie prawnie z tak dużą i zorganizowaną grupą oszukanych i wkurzonych ludzi ???? juz raz robiliscie wały pod innym szyldem, kolejny raz sie nie uda

1 / 5 2021-04-07

Panie Mateuszu z chęcią wezmę udział w zdemaskowaniu tych s***s**** . Znajomi i rodzina muszą dowiedzieć się jakie chwasty mają w swoim otoczeniu. gwarantuję ,że tego tak nie zostawie bo jestescie kur** i złodzieje , i każdy o tym będzie wiedział.

5 / 5 2021-04-07

S***syny i złodzieje. Ta sama sytuacja co u innych pieniądze zabrane towaru brak kłamstwa i ściema. Dzisiaj się dodzwonilem się do tej ku..wy i na pytanie " czy u was pracują sami debile i idioci i nie ma nikogo kompetentnego" ta szmata opowiedziała mi śmiejąc się "Tak". W związku z tym i formuje że my oszukani już się na was szykujemy. Prawnie owszem was dojedziemy , ale wasze mordy i dane personalne wraz z opisem waszego kurestwa znajdą się na wszystkich popularnych serwisach internetowych i będziemy te i formacje po usuwaniu aktualizować do skutku. Myślę że wasze dzieci będą zachwycone jak na ulicy ktoś powie do tatusia i mamusi " o to te skurw....yny co ludzi okradają" . Zaznaczam jest nas dużo i się organizujemy. Zjeb...my wam życie zjedzieje. Powodzenia.

1 / 5 2021-04-07

Joanna i Krzysztof Trochim to kolejno właściciele firmy alekafelki.pl oraz Dekorados. Z informacji wyczytanych w opniach firma alekafelki.pl zarejestrowana była na Krzysztofa. Z zadłużeniem zakończyła swoją działalność około listopada 2020 i w ten sposób powstała firma dekorados zarejestrowana na Joannę. Jak widać pozytywne opinie poniżej to próba złapania nowych klientów, którzy nabiorą się, że pozornie normalnie działającą stronę sklepu.

1 / 5 2021-04-07

proponuje się zorganizowac i cos razem zrobic bo widze ze skala oszustwa jest ogromna, jak to wogole mozliwe ze oni jeszcze funkcjonują??? zygac mi sie che na takie złodziejstwo

1 / 5 2021-04-07

skala bezczelnosci wlascicieli tej pseudo firmy jest porazajaca , OSZUSCI czy naprawde myslicie ze przy tylu oszukanych wam to ujdzie plazem ? złodzieje,poniesiecie dotkliwe konsekwencje prawne

1 / 5 2021-04-07

Pozytywne opinie dodawane są przez pracowników firmy jednego dnia.. Wiele negatywnych opinii od prawdziwych zweryfikowanych ludzi na temat firmy Dekorados i Alekafelki.pl znajdziecie na facebooku i innych forach.

3 / 5 2021-04-07

Żadne z tych opinii nie podlegają weryfikacji każdy może pisać co chce i ile razy chce

1 / 5 2021-04-07

W odpowiedzi na opinię wystawioną bezpośrednio od samej firmy Dekorados. Też jestem w gronie oszukanych, którym nie udało się odzyskać pieniędzy. Obsługa Klienta bezczelnie kłamie i wymyśla ciągłe wymówki z obietnicą oddzwonienia. Oszukanych osób są setki. Historia firmy jest bardzo długa, a najlepiej poznać ją wyszukując opinie na temat firmy alekafelki.pl. Nawet w sklepie stacjonarnym traktują ludzi z taką samą bezczelnością.

1 / 5 2021-04-07

ta niby firma to p******* oszusci, wlascicielka to joanna trochom ,jestem jedym z jak widac wilu ktorzy nie zobaczyli ani towaru ani pieniedzy

1 / 5 2021-04-07

To samo co u wszystkich oszukanych. Na początku ściema o opóźnieniach związanych ze spedycja, potem "anulacja" faktury której nigdy nie było. Na końcu urwany kontakt i brak zwrotu pieniędzy!

1 / 5 2021-04-07

UWAGA!!!!! Nie raelizuja zamówienia, nie oddają pieniędzy! Zamówiłem płytki na początku stycznia, kontakt się urwał nie odbierają telefonu i odpisują ma maila. Sprawa jest na policji. Sklep ciągle działa, codziennie oszukiwani są nowe osoby.

5 / 5 2021-04-07

Negatywne opinie pisane przez tą samą osobę bez żadnej weryfikacji.

5 / 5 2021-04-07

Oszuści! Schemat działania standardowy: zamówienie, ściemnianie dlaczego są opóżnienia (kurier, transport, fabryka nie działa), brak zwrotu pieniędzy, brak towaru! AleKafelki, dekorados i coś jeszcze. Działają na zasadzie oszustwa.

1 / 5 2021-04-07

OSZUSCI!!!!!!!

5 / 5 2021-04-07

Zamówienie składane przez internet trzy tygodnie temu, dotarło przedwczoraj, wszystko jest ok. Generalnie to polecam.

5 / 5 2021-04-07

Sprawnie, jestem bardzo zadowolona

5 / 5 2021-04-07

Polecam

5 / 5 2021-04-07

Kupiłam piękne płytki w stylu marokańskim. Wyglądają rewelacyjnie. Wszyscy zachwyceni. Dziękuje i pozdrawiam.

5 / 5 2021-04-07

sklep godny polecenia szybka i sprawna transakcja

5 / 5 2021-04-06

Po płytki jechałam z Poznania do Szczecina - sklep jako jedyny w Polsce miał w swojej ofercie interesujący mnie model płytek Mainzu. Sprzedawcy pomocni. Jesteśmy zadowoleni. Na zamówienie czekaliśmy niecałe 2 tygodnie, mimo że informowano nas o 3 tygodniowym czasie realizacji. Polecam wszystkim.

5 / 5 2021-04-06

Na zamówienie czekaliśmy 3,5 tygodnia Konsultanci informowali nas na bieżąco o przebiegu realizacji zamówienia. Płytki dojechały w piątek, wszystko ładnie zapakowane. Mimo trochę dłuższego niż zakładaliśmy terminu realizacji (pierwotnie miało być 3 tygodnie) bardzo polecam.

5 / 5 2021-04-06

Great service! i recommend this online shop Nice item and fast delivery. Everything OK.

5 / 5 2021-04-06

Sklep internetowy z dużym wyborem kafli. Wysyłka w szybkim terminie, kafle w nienagannym stanie, zgodne ze zdjęciami. Polecam

5 / 5 2021-04-06

Wszystko szybko i sprawnie .Serdecznie polecam

4 / 5 2021-04-03

Bardzo profesjonalna obsługa. Wysyłka zamówień sprawna i bezproblemowa. Dwie płytki były pęknięte i firma dosłała nowe w ciągu 3 dni. Naprawdę polecam.

5 / 5 2021-04-03

Kupiłam płytki w tym sklepie drugi raz w tym roku , wszystko doszło w całości i super zabezpieczone. Polecam Sara

5 / 5 2021-04-02

Płytki pierwsza klasa, 5 gwiazdek sie nalezy! Jakoś bez zastrzeżeń! Super obsługa.

5 / 5 2021-04-02

Bardzo jestem zadowolony z zakupu. Płytki prezentują się naprawdę świetnie. Super jakość, no i spoko cena. Zakupu nie żałuję. Polecam serdecznie!

5 / 5 2021-04-01

Negatywne opinie wystawiane przez ta samą osobę , mało wiarygodne. Nawet nie możemy się do nich odnieść. Więc nie powinny być wiarygodne.

1 / 5 2021-04-01

Sklep zamiast realizować zamówienia i odbierać telefony, wystawia sam sobie pozytywne opinie!! Jedna wielka ściema, nie dajcie się oszukac!!

5 / 5 2021-04-01

Sklep Ok polecam ciekawe płytki na wyprzedaży.

5 / 5 2021-04-01

Negatywne Opinie są wystawiane przez jedna osobę pod różnymi nickami i nie są do końca zgodne z prawdą. Firma ma opóźnienia związane z obecna sytuacją ale stara się wywiązywać ze swoich zobowiązań jak tylko to możliwe. W tej chwili większość personelu przebywa na kwarantannie w związku z tym moze być utrudniony kontakt. Za utrudnienia przepraszamy .

1 / 5 2021-04-01

Niestety dołączyłam do grona oszukanych osób. Jeszcze na początku kontakt z firmą jako taki, lecz co innego mówiono mnie, a co innego mężowi odnośnie realizacji zamówienia. Po upływie terminu wysyłki, kontakt z firmą się całkiem urwał, do tego stopnia, że zaczęto odrzucać połączenia. Oczywiście ani zamówienia, ani zwrotu pieniędzy. Gdyby firma była rzetelna, nawet w przypadku utrudnień związanych z koronawirusem, powinna o takich sytuacjach informować na bieżąco. Jeśli firma nie jest w stanie zrealizować zamówienia w określonym czasie - powinna zwrócić pieniądze. Unikanie kontaktu i coraz więcej negatywnych opinii skłania mnie do zgłoszenia firmy do Rzecznika Praw Konsumenta, następnie na policję.

1 / 5 2021-04-01

OSZUŚCI!! Niestety zostałem naciągnięty na sporą kwotę. Mimo rezygnacji z zamówienia nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Kontakt obecnie na poziomie ZERO, nikt nie odbiera telefonu, nie odpisuje na e-maile. Niestety sklep internetowy nadal działa, mimo wielu poszkodowanych. Unikajcie jak ognia i nie dajcie się naciągnąć.

5 / 5 2021-03-31

Negatywne Opinie są wystawiane przez jedna osobę pod różnymi nickami i nie są do końca zgodne z prawdą. Firma ma opóźnienia związane z obecna sytuacją ale stara się wywiązywać ze swoich zobowiązań jak tylko to możliwe. W tej chwili większość personelu przebywa na kwarantannie w związku z tym moze być utrudniony kontakt. Za utrudnienia przepraszamy .

1 / 5 2021-03-31

Przestrzegam potencjalnych klientów!!!! OSZUŚCI pobierają zaliczki, nie realizują zamówień, ściemniają, że fabryka nie wydała płytek, że opóźniony transport i tak tygodniami zwodzą klientów. Anulują zamówienie, a pieniędzy nie raczą zwrócić. Ja właśnie składam pozew do sądu. Rzecznik Praw Konsumenta w Szczecinie też zna już tego przedsiębiorcę. Jest wiele poszkodowanych osób w Szczecinie i w Polsce.Przestrzegam!!!!!!!!!!!!!!!!

1 / 5 2021-03-31

To prawda, właścicielka Pani JOANNA TROCHIM !!!!!!!!!! oszukuje swoich klientów, zbiera pieniądze i nie realizuje zamówień, oczywiście nie zwracając pieniędzy. Komisariat Pogodno prowadzi dochodzenie w sprawie oszustw finansowych jest wielu poszkodowanych, ostatnio nawet zarekwirowali im komputery. Ja również czekam na pieniądze, ale oni mają wszystkich w d.... nawet policję i sobie dalej tak funkcjonują i oszukują. Wczesnej to sklep ale kafelki.pl, ale już tyle osób oszukali, że musieli zmienić nazwę.

5 / 5 2021-03-31

To prawda, właścicielka Pani JOANNA TROCHIM !!!!!!!!!! oszukuje swoich klientów, zbiera pieniądze i nie realizuje zamówień, oczywiście nie zwracając pieniędzy. Komisariat Pogodno prowadzi dochodzenie w sprawie oszustw finansowych jest wielu poszkodowanych, ostatnio nawet zarekwirowali im komputery. Ja również czekam na pieniądze, ale oni mają wszystkich w d.... nawet policję i sobie dalej tak funkcjonują i oszukują. Wczesnej to sklep ale kafelki.pl, ale już tyle osób oszukali, że musieli zmienić nazwę.

5 / 5 2021-03-31

Miałem obawy przy zakupie płytek przez internet. Miłe zaskoczenie. Wszystko sprawnie i szybko. Fachowa obsługa. Pozdrawiam

5 / 5 2021-03-31

Kupiłam płytki Classic.Blanco. Wyglądają rewelacyjnie. Dziękuję i Polecam.

5 / 5 2021-03-30

Wybrałam płytki Mayolica w salonie na Santockiej. Realizacja w ciągu tygodnia. Wybór rewelacja. Naprawdę warto. Polecam.

4 / 5 2021-03-30

Z opóźnieniem ale w końcu dotarły zamówione płytki. Mino wszystko polecam. Warto było poczekać.

1 / 5 2021-03-29

Nie dajcie się oszukać! Wszystkie pozytywne opinie są wystawione przez firmę!!!! To oszuści! Brak zamówienia, brak pieniędzy, brak kontaktu!!!

1 / 5 2021-03-29

Nie dajcie się nabrać! Złodzieje! Nie realizują zamówień!!!

1 / 5 2021-03-29

Oszuści!!!!!!!!!

1 / 5 2021-03-29

Uwaga, oszuści!!!! Brak płytek, brak pieniędzy, brak kontaktu!!!

1 / 5 2021-03-26

UWAGA OSZUŚCI!!!! Sprawdźcie Alekafelki i KENION Krzysztof Trochim ta samo osoba. Uważajcie.

1 / 5 2021-03-26

Dekorados to oszusci. Zamowione plytki nigdy nie dotarly, pieniedzy nie zwrocili, na maile z zapytaniami nie odpisuja. Kontakt telefoniczny od tygodni tylko z osobami z call center, ktore zaslaniaja sie niewiedza. Sprawa zostanie zgloszona na policje i do rzecznika praw konsumenta. Firma dziala dopiero od 09.2020, a poszkodowanych jest juz wiecej.

5 / 5 2021-03-26

Wszystko ok. Polecam

5 / 5 2021-03-26

Dzisiaj otrzymałem przesyłkę. Zamówione cegiełki są super. Dostawa sprawna. Polecam

5 / 5 2021-03-26

Płytki piękne i taki wybór, ze ciężko było zdecydować się na jeden model. Wybrałam duży format 60x120. Sprzedawca podpowiedział mi jak najlepiej położyć takie płytki. Wyglądają rewelacyjnie. Jestem bardzo zadowolona. Obsługa bardzo miła i fachowa.

5 / 5 2021-03-25

Polecam, szybka realizacja zamówienia, obsługa kompetentna i pomocna. Płytki pięknie się prezentują.

5 / 5 2021-03-25

Jestem bardzo zadowolony z zamówionego towaru oraz z obsługi sklepu

5 / 5 2021-03-25

Bardzo zadowolona jestem z płytek, które kupiła i jakie zostały mi polecone w sklepie. Jakość płytek świetna, obsługa sklepu bardzo pomocna i rzeczowa.

5 / 5 2021-03-25

Serdecznie polecam. Zamówiłem płytki dostępne od ręki, już następnego dnia były u mnie.

1 / 5 2021-03-24

Firma nie zrealizowała naszego zamówienia i, pomimo rozwiązania umowy, do dzisiaj nie zwróciła naszych pieniędzy

1 / 5 2021-03-24

To ta sama firma co AleKafelki (ta sama siedziba sklepu w Szczecinie oraz nazwisko właściciela). Rzetelne informacje o tym sklepie można przeczytać tutaj: https://www.opineo.pl/opinie/alekafelki-pl i tutaj: https://opiniak.com/opinie/alekafelki-pl,2 Robiąc zakupy w tym sklepie można pożegnać się z kasą i kafelkami... Nie polecam, szkoda nerwów.

5 / 5 2021-03-23

Kontakt ze sprzedawcą bardzo dobry, szybka odpowiedź na wszystkie pytania. Towar był na zamówienie z fabryki, więc trzeba było trochę poczekać ale i tak płytki przyszły wcześniej niż oczekiwałam. Polecam ten sklep z całego serca, oby wszystkie internetowe sklepy działały tak sprawnie!

5 / 5 2021-03-23

Sklep pierwsza klasa , kupuje u nich już od dłuższego czasu i zawsze wszystko jest na najwyższym poziomie. Polecam

5 / 5 2021-03-23

Transakcja przebiegła sprawnie, płytki przyszły piękne, żywe, kolorowe, polecam!

1 / 5 2021-03-21

Firma nie realizuje zamówień I nie oddaje pieniędzy

Rzetelne opinie o Dekorados.pl (Biselado)

Dekorados.pl (Biselado)

Siedziba
Szczecin

WWW
https://dekorados.pl/

Email
[email protected]

Telefon
+48 888 202 004

Komórka
-

Infolinia
-

Logowanie