Kategorie: / Kultura i rozrywka / Poligrafia i wydawnictwo / Pozostałe

Z-milosci.pl Opinie Klientów

2.64/5.00 - ilość ocen: 59
opinie o Z-milosci.pl
1 / 5 2022-06-30

NIE POLECAM BARDZO

PRODUKTY ZAMÓWIONE NA DANY TERMIN, OPŁACONE MIESIĄC WCZEŚNIEJ. Dotarły kurierem tej firmy dzien po uroczystości, dodatkowow w tej sytuacji zrezygnowłam z drugiej części niedostarczonego zamówienia o czym powiadiłam firme składając reklamację dotyczącą realizacji. Po tygodniu z nienacka, mimo moich informacji przyjechał towar. Na żądanie dotyczące zwrotu kosztów w związku z nieterminową realizacją zlecenia, po negocjacjcach przyznano mi zwrot, który do dnia dzisiejszego 15 dni od majla nie dotarł. Na prośbe o przesłanie potwierdzenia dokonania zwrotu, otrzymałam informację : że obsługa klienta nie ma dostepu do konta - co wcale nie musi być warunkiem dosłania takiego dokumentu. Na razie reakcji brak - towar został na półce, impreza zubozona o brak ozdób.

1 / 5 2022-06-28

Nie polecam

Prawie 1,5 miesiąca i wciąż czekam na zwrot pieniędzy. W mailach piszą, że mój zwrot jest wciąż analizowany przez księgowość i tak dalej, ale nie jestem jedyna, bo jak się okazuje- dziesiątki ludzi czekają na swoje pieniądze ze zwrotów długimi miesiącami. Firma jest niewypłacalna. Człowiek płaci za zamówienie kilkaset złotych. Potem okazuje się, ze zamowienie nie przyjdzie na czas, prosi o zwrot pieniędzy, żeby zamówić gdzie indziej i go nie dostaje. Chamstwo. Oszustwo. ODRADZAM KAŻDEMU. ZGŁASZAJCIE TĄ FIRMĘ.

5 / 5 2022-06-24

ok

Zamawiając zaproszenia w niedzielę mieliśmy problem z kreatorem, który nie działał. Po kontakcie telefonicznym w poniedziałek Pani obiecała, że kreator będzie działał w ciągu 30 minut i faktycznie tak się stało :) mogliśmy wszystko dokładnie rozplanować. Po kilku dniach Pan z firmy wysłał maila, że jest problem z naszym zamówieniem. Po odczytaniu maila od razu tam zadzwoniłam, dodzwoniłam się bez problemu, Pan wytłumaczył mi na czym polegał problem: nie wypisaliśmy listy gości na winietkach i dopytywał czy winietki wykropkować czy przyślemy listę gości i będą mogli nadrukować nazwiska na winietki. Nie chciałam żeby winietki były wydrukowane i poprosiłam o wysłanie po prostu pustych winietek. Pan przyjął zgłoszenie i po kilku dniach (aż się zdziwiłam) zaproszenia były już u nas :) faktycznie był problem, ponieważ każde zaproszenie miało mieć doklejone 2 drewniane serduszka, lecz zostały przysłane w mniejszej ilości. Po kontakcie telefonicznym miałam napisać maila z reklamacją. Na drugi dzień dostałam maila, że serduszka zostaną dosłane i faktycznie w ciągu kilku dni serduszka były u nas w domu :) Po przeczytaniu dużej ilości złych opinii byłam również załamana, jednak w naszej sytuacji okazało się, że dostaliśmy zaproszenia w ciągu 2 czy 3 tygodni (z małą obsuwą), ale satysfakcjonującym nas terminie, poprawione tak jak chcieliśmy w kreatorze-został usunięty rebus ślubny i dodany na to miejsce wierszyk, uznano nam reklamację ,przeproszono nas i szybko dosłano brakujący element, a zaproszenia każdemu się podobają :)

1 / 5 2022-06-23

NIE POLECAM!!!!

Nie kupujcie w tym sklepie, Porażka !!!!!

1 / 5 2022-06-22

Nie polecam!

Szkoda że dopiero teraz wystawiając swoją opinię przeczytałam opinie innych bo w ten sposób uniknęłam bym nie potrzebnego stresu na tydzień przed ślubem..3 tygodnie po złożeniu zamówienia potwierdzając projekt 4 razy BOK 5 dni przed ślubem napiszę że nie zrealizuje zamówienia bo się dopatrzyli że ślub jest za kilka dni i nie są w stanie wykonać zamówienia! Żenada!Nie polecam!

1 / 5 2022-06-21

Nie polecam

Nie polecam i odradzam z korzystania usług tej firmy. 1. Zdecydowałam się na jedno z zaproszeń, przy czym podczas personalizacji w kreatorze nie mogłam w żaden sposób dodać rebusa. Skontaktowałam się z firmą i okazało się, że albo dopłacę za prace grafika, który to zrobi, albo wybiorę inne zaproszenie. Zdecydowałam się na grafika, bo nie wyobrażam sobie na nowo szukać zaproszeń, które już były opłacone i całe dostosowane pode mnie. Niestety nigdzie wcześniej nie było informacji, że taka edycja jest niemożliwa. 2. Z racji, że już zdecydowałam się na dopłatę za pracę grafika skierowałam kilka drobnych zmian do zaproszenia. Odsyłałam je 3 razy, bo ciagle nie wszystkie zmiany były naniesione lub były naniesione źle. Mam wrażenie, że nikt tego nie weryfikował przed wysłaniem mi do akceptacji. 3. Zaproszenie przyszło niekompletne - brakowało kilku zaproszeń, cześć była zdublowana, winietki były ubrudzone, cześć kopert podziurawiona. Dostałam tez winietki z innego zamówienia. 4. Tydzień czasu dzwoniłam, pisałam maile i nikt nie odpowiadał. Wymówka było to ze maile wpadły do spamu. 5. Potem kilka dni grali na zwłokę, dopytując co maja dosłać, mimo ze wszystko wypunktowałam w mailu, którego wysłałam kilka godzin po otrzymaniu zamówienia. Jeszcze potrzebuje kilku rzeczy na ślub, ale już znalazłam inna firmę z której korzystam, a tej szczerze nie polecam.

5 / 5 2022-06-20

Brak pieniędzy za niezrealizowane zamówienie

Firma tragedia. Pozew zbiorowy trzeba im złożyć. Od 2 msc czekam na zwrot pieniędzy za zamówienie, którego nie zrealizowali. Po opiniach widzę, że nie tylko mnie oszukano. Nie polecam zamawiać czegokolwiek. Osoby, które tam pracują powinny się wstydzić, że przyczyniają się do oszukania tylu osób. Infolinia to tragedia. Czeka się po godzinie na kontakt.

5 / 5 2022-06-17

Nie polecam!!!

Zamówiłam zaproszenia. W internecie na strone były piękne. W rzeczywistości przyszły prawie czarne, z błędem w dacie (mimo wysłania prawidłowego kreatora!) No i pogiete rogi. Zaproszenia nie nadają sie do wręczenia gosciom. Kontakt zerowy, dzwonie na infolinie i w kolko przez 20 minut jestem 4 na liscie po czym rozłączam sie i dzwonie od razu i jestem 6 na liście. Zerowy kontakt meilowy, nie odpowiadają na nic. Szkoda czasu i pieniędzy. Gdybym wczesniej przeczytała Wasze opinie.. nie polecam. Jeśli nie odezwą sie jeszcze 2 dni zbieram ludzi do pozwu zbiorowego.

1 / 5 2022-06-14

Jak chce ktoś mieć zepsute wesele to polecam :)

Przede wszystkim opłacilismy ekspresowa realizację zamówienia jednak sklep nie wyrobił się w czasie Kiedy dzwonilismy pani najpierw szła w zaparte że przecież wszystko było w terminie i dopiero kiedy nie miała żadnych argumentów przyznała nam rację i kazała wysłać dane do zwrotu pieniędzy. Kiedy paczka przyszła okazało się że zamiast 30 pudełeczek na krówki przyszło 26 z czego dwa były bez personalizacji. Dodatkowo zamówiony został baner z napisem MĄŻ ŻONA i nie był kompletny - zamiast dwóch literek Ż otrzymaliśmy dwa razy M i jedynie co mogliśmy sobie ułożyć to MĄŻ MONA ???? Kiedy napisalismy e-mail z danymi do zwrotu pieniędzy i z reklamacja na te dwa produkty otrzymaliśmy jedynie wiadomość że wszystko zostało zrealizowane w terminie więc pieniędzy nie dostaniemy a co do pozostałych przypadków mamy wysłać zdjęcia (tylko jak mamy wysłać zdjęcia brakujących pudełeczek ????) czekamy na dalszy rozwój sytuacji ale sklep nie chce ewidentnie zwrócić pieniędzy i załatwić sprawy polubownie więc do akcji chyba będzie musiał wkroczyć rzecznik praw konsumenta. Próbują zrobić z nas wariatów że nie potrafimy dni policzyć i co chwile zmieniają zdanie, razamy rację i należy się nam zwrot a nagle nie ???? tak czy siak jeśli nie chcą państwo mieć zepsutego wesela przez niekompetentna firmę tak jak my to radzimy trzymać się z daleka bo jak widać pracuje tam banda prostaków próbująca zrobić z konsumentów idiotów. Serdecznie nie polecam i pozdrawiam środkowym palcem ta pożal się boże firemke.

1 / 5 2022-06-14

NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE

TA FIRMA PROWADZONA JEST ZAPEWNE PRZEZ JEDNĄ OSOBĘ, KTÓRA JEST GRAIFKIEM / KONSULTANTEM / DRUKARZEM / SPRZĄTACZEM I KIEROWCĄ AUTOBUSU 162. NIE POLECAM, 2 MIESIĄCE WALKI I NIEUSTANNY STRES.

1 / 5 2022-06-13

Ostrzegam

Przestrzegam każdego przed tą firmą! Zamówiłam miesiąc przed ślubem krówki personalizowane, po opłaceniu zamówienia okazało się, że dotrą one do mnie dwa dni po weselu, procesu produkcji nie dało się przyśpieszyć ani też anulować zamówienia, dlatego zgodziłam się na krówki z losowym wzorem. Otrzymałam 1kg krzywych, w większości zdeformowanych produktów, a zamówiłam i opłaciłam 2kg! Nie otrzymałam ani brakującego kilograma, ani pieniędzy. Kontakt z firmą fatalny..... NIEPOLECAM!!!

5 / 5 2022-06-08

TRAGEDIA, DRAMAT!! STANOWCZO ODRADZAM!!!!!

TRAGEDIA!!!! 23 maja zapłaciłam za korektę grafika i opisałam bardzo szczegółowo jakie zmiany chcę, aby wprowadzono. Grafik nie do końca zmienił to, o co prosiłam, za to pozmieniał inne rzeczy, nieproszony, według własnego uznania. Ktoś ewidentnie nie umie czytać ze zrozumieniem, albo po prostu robił mi na złość, gdyż ignorowano moje prośby zmian, pomimo tego, iż wysyłałam screeny tego, jak zaproszenie ma dokładnie wyglądać. Finalnie, po WIELU mailach oraz godzinach spędzonych na infolinii, zaproszenie w koncu wyglądało tak, jak powinno po 10 DNIACH od mojego maila z prośbą o interwencję grafika. Coś, co mi zajęło 3 minuty w Paincie, "grafikowi" zajęło 10 dni - to chyba nie wymaga komentarza. Co więcej, dodzwonienie się do firmy graniczy w cudem, co jest niestety koniecznością, ponieważ bez interwencji telefonicznej, maile są odczytywane dopiero po 3, 4, czy 5 dniach. Finalnie sytacja wygląda tak, że od 23 maja czekam na swoje zaproszenia, 2 czerwca zaakceptowałam projekt, a dziś dostałam maila z informacją, że zaproszenia zostaną wysłane w przyszłym tygodniu, co w mojej opinii zakrawa o kpinę, mówiąc delikatnie. Oczywiście dodzwonić się tam nie da, jak zwykle. Nie jestem w stanie wyrazić słowami ile czasu i nerwów już straciłam na to wszystko. Firma TRAGEDIA!!! ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!!!!

1 / 5 2022-06-06

Beznadziejni

Gdybym umiała to żadnej gwiazdki bym nie dała. Fatalna obsługa przy składaniu zamówienia nigdzie nie było informacji ile trzeba czekać. Dopiero po wpłacie po kilku godz dostaje się wiadomość ze z 20 dni na otrzymanie zamówienia. A kontakt z nimi to wgl porażka na meile zero odpowiedzi i kontakt telefoniczny „ jesteś 1 w kolejce czas oczekiwania 2 min „ a czekam już z 30, a najlepsze po tych 30 min się rozlicza. Zdziercy kasy i tyle

5 / 5 2022-06-03

Oszusci

Zamowilam krówki na komunie.czekalam 3 tygodnie.Krowki nie przyjechały.Dosatkowo po opłaceniu zamówienia przychodzi jakiś mail że mam zapłacić 50 zł gwarancji za dojdą na czas.Wychodzi na to za zapłacisz 50 zł masz zamówienie a jak nie do mają Cię w dupie.Ta firma to jakaś kpina Z całego serca nie polecam!!!!!

1 / 5 2022-06-02

Winietki bez miłości

Nie polecam. Po wybraniu wzoru winietki i dokonaniu płatności okazało się że jest pare ukrytych kosztów, które owszem nie są obowiązkowe, ale bardzo wpływają na jakość usługi. Mowa tu o opłaceniu grafika koszt ok 30 zł i dodatkowej opłaty za przesyłkę 50 zł. Moim zdaniem jest to nie uczciwe, więc nie zapłaciłam ani za grafika, ani dodatkowej opłaty za przesyłkę. W rezultacie musiałam wydzwaniać do biura obsługi klienta, aby winietki na pewno przyszły na czas i dostałam winietki z samymi imionami bez nazwisk. Tak więc albo pracują tam bezmózgowcy albo wszystko robi się na odpierdziel. Szkoda.

5 / 5 2022-06-01

Brak profesjonalizmu

Zaproszenia które otrzymałam byly całkiem inne niż te które są widoczne na zdjęciach. Firma wytłumaczyła się że to niczyj błąd i że taki papier.. Nie dostałam zamówienia kompletnego. Zgłosiłam reklamacje, ponieważ zaproszenia nadają się do kosza na co firma odpisała że mogą wydrukować jeszcze raz ale znów muszę je opłacić. Żenada. Nie polecam.

1 / 5 2022-05-30

Oszustwo i kpina

Witam ta strona z miłości ani trochę nie jest stroną z której w szybkim terminie i tanio można dostać zaproszenia . Zamówiłam 110 zaproszeń i 3 kg krówek dokładnie 6 tygodni temu gdzie czas realizacji nie powinien przekroczyć 3 tyg odezwałam się z prośbą wysłania mojego zamówienia jak najszybciej powiedziano mi ,że jest problem z krówkami w hurtowni więc poprosiłam o rozdzielenie paczki aby zaproszenia dotarły do mnie jak najszybciej mineły juz trzy tygodnie i nadal nic telefonów wykonałam 15 marnowałam swój czas aby sie tam dodzwonić i gdy się już dodzwoniłam nadal każą czekać. Ile można? Już wątpię że kiedy kolwiek dostanę zaproszenia nie wspominając o pieniądzach.

1 / 5 2022-05-27

Dramat

Nie polecam firmy. Nie oddają gotówki za analowanie z ich winy zlecenia. Omijac z daleka.

1 / 5 2022-05-22

Brak towaru

Zamówienie złożone 12/04, a mamy dzisiaj 22/05. Poniższa wiadomość z 21/04: Pani Ewelino, krówki zawsze wysyłamy II turą, aby klient wcześniej otrzymał zaproszenia. Jest to nasza dobrowolna wola, ponieważ nie wymagamy dodatkowej opłaty za kuriera, chociaż sami ponosimy koszty osobnej wysyłki. Oczywiście doślemy je w drugiej turze. Jeśli chodzi o podkładki to doszło do błędu ze strony osoby pakującej. Został pomylony format podkładek. W trybie pilnym przekażę tę sprawę do działu wysyłki. Proszę podać dane do faktury na osobę fizyczną, a oczywiście ją wystawimy. Jako sklep internetowy nie mamy obowiązku wystawiania paragonów, ale jak najbardziej fakturę możemy wystawić.  --  Dział Reklamacji, Alicja  Wiadomość z 04/05: Dzień dobry. Obecnie czas realizacji jest nieznacznie wydłużony ze względu na problemy z dostawami z mleczarni. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i gdy tylko otrzymamy dostawę, zobowiązujemy się jak najszybciej wysłać zamówienie. --  W razie pytań zachęcamy do kontaktu, Biuro Obsługi Klienta  Mamy 22/05 i towaru, jak nie było tak nie ma. Jeśli macie za dużo pieniędzy to śmiało zamawiajcie od Nich :)

1 / 5 2022-05-20

Omijać z daleka

Firma tragiczna. Brak towaru. Brak zwrotu pieniędzy.

3 / 5 2022-05-19

Zaproszenia

Zamówione zaproszenia na ślub przyszły śliczne z personalizowane tak jak być powinno, paczka przyszła nawet szybciej niż się spodziewałam. Niestety ale zabrakło personalizacji odnośnie gości, cała lista została im przesłana a zaproszenia muszę wypisać samodzielnie. Skontaktować się z Nimi to jakaś porażka do dzwonić się tam nie idzie wcale a na e-maile nie odpowiadają. Nie ładnie traktować tak klienta!!!!????

1 / 5 2022-05-17

nie polecam

Klapa na całej lini :( zamówienie opłacone dodatkowo, żeby było ekspresowe, przyszło i tam z 3dniowym opóźnieniem, czyli zabrało im to 100% czasu więcej niż deklarowany - dodatkowo zaproszenia przyszły pozaginane na rogach. Na reklamację kazali czekać 2 tygodnie, kasy zwrócić nie chcieli. A żeby sie połączyć z infolinią to chyba idą na rekord z NFZ w tym kraju...

5 / 5 2022-05-17

nie polecam

Klapa na całej lini :( zamówienie opłacone dodatkowo, żeby było ekspresowe, przyszło i tam z 3dniowym opóźnieniem, czyli zabrało im to 100% czasu więcej niż deklarowany - dodatkowo zaproszenia przyszły pozaginane na rogach. Na reklamację kazali czekać 2 tygodnie, kasy zwrócić nie chcieli. A żeby sie połączyć z infolinią to chyba idą na rekord z NFZ w tym kraju...

1 / 5 2022-05-13

Tragedia

Czas oczekiwania na infolinii to jakiś dramat. Na maile odpisują co kilka dni. Olewają klientów. Zamówień nie wysyłają w całości. Pieniędzy nie chcą oddać, pomimo, że produkt nawet jeszcze nie powstał, bo nie mają materiałów i czekają. Tłumaczenia w mailach są żałosne. Nie podpisują się w mailach lub tylko samym imieniem, bo pewnie już im samym wstyd tam pracować.

1 / 5 2022-05-13

Brak dostawy krówek

Nieprofesjonalna obsługa. Jak człowiek dzwoni to te dziewczyny nigdy nic nie wiedzą. Zamówienia nie wysłali i pomimo prośby, pieniędzy też nie chcą oddać. Krówki ślubne zamówione 12.04., a mamy dzisiaj 13.05. I dalej cisza. Podobno mają problemy z mleczarnią, ale oferty nadal dostępne do zakupienia. Lepiej kupić u kogoś innego, bo tych raczej nie otrzymacie nigdy.

5 / 5 2022-05-11

Opinia pozytywna

Z naszym zamówieniem wszystko ok. Przyszło dokładnie tak jak zostało przez nas zaprojektowane. Dodatkowo szybka realizacja, paczka przygotowana tak aby w transporcie nic się nie zniszczyło. Czytałem przed zamówieniem opinie na temat firmy, dużo negatywnych, ale stwierdziłem, że to ludzie sami sobie robią problemy z niewiedzy i nieogarnięcia więc zaryzykowałem przez co tylko utwierdziłem się, że miałem rację. Firma i produkt jak najbardziej do polecenia, a jak ktoś nie umie czytać i obsługiwać komputera niech idzie po zaproszenia do sklepu stacjonarnego i tam marudzi :)

1 / 5 2022-05-09

Firma

Nie polecam tej firmy zatrudniają nie wiadomo jakich ludzi a zwłaszcza grafika dodatkowa opłata za niego i nawet logiczne że nazwiska pisze się z dużej litery a pisze z małej. Na dodatek imiona wogole inaczej napisane np zamiast Andrzej to Anadzeja. Nie wiem czy Ci ludzie nie mogą sami pomyśleć. Wysyłają wzór zaproszenie jakie wyszło a przyszło wogole co innego 3 razy akceptacja była po analizie co firma wysłała a co innego przyszło a koperty na zaproszenia już wogole jakbym ma pocztę miał z tym iść. Zaproszenia i winietki miały być białe a ktoś na kolorach się nie zna crem winietki a zaproszenia białe. Nie polecam tej firmy

5 / 5 2022-05-09

Firma

Nie polecam tej firmy zatrudniają nie wiadomo jakich ludzi a zwłaszcza grafika dodatkowa opłata za niego i nawet logiczne że nazwiska pisze się z dużej litery a pisze z małej. Na dodatek imiona wogole inaczej napisane np zamiast Andrzej to Anadzeja. Nie wiem czy Ci ludzie nie mogą sami pomyśleć. Wysyłają wzór zaproszenie jakie wyszło a przyszło wogole co innego 3 razy akceptacja była po analizie co firma wysłała a co innego przyszło a koperty na zaproszenia już wogole jakbym ma pocztę miał z tym iść. Zaproszenia i winietki miały być białe a ktoś na kolorach się nie zna crem winietki a zaproszenia białe. Nie polecam tej firmy

5 / 5 2022-04-20

Pozytywnie

Nie wiem skąd te wszystkie negatywne opinie. W moim przypadku wszystko przebiegło pomyślnie. Zawsze odpowiedź na wysłane maile tego samego dnia, zaproszenia przyszły takie jakie miały być, a przede wszystkim na czas. Tego dnia, jaki był wyznaczony. Wszystko się zgadza. Ja polecam.

1 / 5 2022-04-12

Nie Przyznają się do błędów

Zamówione zaproszenia na ślub, w kreatorze dodane kilka małych ikonografik z znakami mniejszości/większości pomiędzy. Na żadnym kroku nie było informacji, że ikonografik dodawać nie można, zaproszenia wydrukowane bez co zostawiło same znaki mniejszosci/wiekszosci - zaproszenia nie nadaja sie do rozdania. Firma nie przyjmuje reklamacji mimo, że zamówienie zostało zepsute z ich winy, od tygodnia olewają temat po odpisaniu, że "było dopłacić, więcej za konsuktacje z grafikiem". Złodzieje i nieprofesjonalne patałachy. Polecam zabrać pieniądze gdzie indziej.

1 / 5 2022-02-19

Bardzo żałuję, że nie poczytałam wcześńiej opinii na temat tej strony. Drugi raz napewno nie zamówiłabym produktu tej firmy, gdyż obsługa jest naprawdę na fatalnym poziomie. Zamówiliśmy 200szt zaproszeń + przesyłka kurierska, każdy kolejny produkt który chcieliśmy domówić jest obarczony dodatkowym kosztem dostarczenia, jakby nie mogli przesłać to jedną paczką. Brak możliwości sensownej komunikacji. Naprawdę NIE POLECAM !

1 / 5 2022-01-24

ŻENADA !!! Omijać szerokim łukiem. W formularzu, który trzeba wypełnić jest okienko, którego nie da się pominąć - trzeba wpisać datę ślubu. Wpisaliśmy swoją datę i zrozumieliśmy to tak, że pracują w firmie ludzie kompetentni i sami tą datę zmienią. Skoro trzeba było ją obowiązkowo wpisać to było to dla nas logiczne. Wchodząc w kreator widniała data jak na przykładowym zaproszeniu i z taką datą nasze zaproszenia przyszły. Konkretnie z rokiem 2019!!!! Po skontaktowaniu się z biurem pani uznała, że nie może reklamacji przyjąć, bo nie może ingerować w indywidualny projekt. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim przy personalizowanym zamówieniu, gdzie jest tak widoczny błąd i to przez duże B, żeby firma nie skontaktowała się z klientem. Człowiek wydaje kupę kasy a oni hurtem dają do druku nie patrzą nawet co drukują. Tacy są ,,profesjonalni''....nie polecam, już lepiej iść do papierniczego i kupić zaproszenia do wypisania niż zamówić cokolwiek z tej firmy.

1 / 5 2022-01-20

Tragedia, termin, kontakt - wszystko co najważniejsze zawiodło. Unikać, wstyd powinno być ludziom pracować wt ej firmie.

1 / 5 2022-01-03

Nie polecam wykonywania zaproszeń ślubnych przez tę firmę, najpierw był problem z czasem oczekiwania na próbki zaproszeń które dostaliśmy PO MIESIĄCU! i to dopiero po ponagleniu. Postanowiliśmy zaryzykować i mimo niedostarczenia zaproszeń próbnych i tak zamówiliśmy nasze zaproszenia z tej firmy- czas oczekiwania znowu znacznie przekraczał czas prognozowania przez infolinię, dodatkowo był problem z kurierem i dostarczeniem zaproszeń do domu, końcowo mimo tego iż opłata była naliczona za przesyłkę kurierską to i tak odbierałam zaproszenia osobiście i to nie w punkcie odbioru przesyłek kurierskich tylko od drukarni (oczywiście nie dało się od razu zaznaczyć odbioru osobistego co wiązałoby się z pominięciem opłat za dostawę). Ponadto zaproszenia były wykonane niedbale, linijki tekstu zaprojektowane w kreatorze online były zupełnie "rozjechane" a tekst w różnych czcionkach! NIE POLECAM!

5 / 5 2021-10-06

Zamówiłam próbki zaproszeń na pleksi, za pierwszym razem dostałam zupełnie inną próbkę, zgłosiłam problem, powiedziano mi, że przyślą ponownie i ponownie dostałam nie te próbkę, którą zamówiłam. Grzecznościowo poinformowałam firmę o tym, że na pewno nie skorzystam z ich usług, ponieważ nie wyobrażam sobie sytuacji, w której zamawiam konkretne zaproszenia ślubne, a przychodzą zupełnie inne, po czym nie dostałam żadnej odpowiedzi, a dzisiaj znowu dostałam paczkę NADAL NIE Z TYMI PRÓBKAMI, KTÓRE ZAMAWIAŁAM... porażka

5 / 5 2021-07-26

Najgorsza firma dziłająca w internecie jaką spotkałem w życiu. Nie zamawiajcie nic przez tę stronę, oszczędzicie sobie stresów przed ślubem! Deklarują szybką realizację - nie realizują w terminie. Pieniędzy nie oddają dopóki nie przypomni im się 3 razy i nie zagrozi zgłoszeniem sprawy na policję. UNIKAĆ JAK OGNIA!

1 / 5 2021-07-22

Po ponad miesięcznym oczekiwaniu na próbki zaproszeń, pisaniu maili otrzymałam informacje że mogą wysłać mi zaproszenia jeszcze raz - jak zapłacę 14 zł za kuriera to wtedy dojdą szybciej :) Poprosiłam o zwrot kosztów, najpierw odpisali mi abym przesłała potwierdzenie opłacenia zamówienia. Jednak po przesłaniu potwierdzenia zapłaty dostałam informację, że pieniędzy nie zwrócą ponieważ zamówienie zostało wysłane - mogą jedynie ponownie przesłać próbki. Serdecznie nie polecam.

1 / 5 2021-07-20

Nie polecam!!! Od 3 tyg. czekam na zwrot srodkow, brak odpowiedzi na emaile, oczekiwanie na infolinii 30 min... Firma bardzo nierzetelna.

1 / 5 2021-07-07

Firma dno... Tragiczna obsługa klienta. Brak odpisywania na maile. Próby telefonu wiążą się z oczekiwaniem - czasami bezskutecznym nawet do 40 minut. Przez telefon tylko puste obietnice szybkiej wysyłki.... Opóźnienia w dostawie - nie ma co liczyć na terminową dostawę. Nikt nie wie kiedy zamówienie przyjdzie. Zdecydowanie nie polecam !

5 / 5 2021-07-07

Totalna żenada, zaproszenia wysłane po ponad miesiącu a maiły być w 5 dni! Brak kontaktu, lakoniczne odpowiedzi mailowe. PORAŻKA, nawet nie chcę mi się szczegółowo opisywać sytuacji ale z pełną świadomością ODRADZAM

1 / 5 2021-06-30

nie polecam!! omijajcie szerokim łukiem tę firmę! po pierwsze zapomnieli o naszym zamówieniu i trzeba było dzwonić i się upominać, po drugie jak już dotarło to nie było było wprowadzonych naszych uwag tj. dat, imion itp, tylko przykładowe, a po trzecie samo zmaówienie wyglądało niechlujnie. Widać, że zrobione w pośpiechu, na zasadzie "byle by było". Żenada!!

5 / 5 2021-06-24

Stanowczo odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie. Tydzień po ostatecznej dacie realizacji zamówienia brak jakiejkolwiek informacji o statusie zamówienia. Wcześniejsze telefony kończyły się przeprosinami i obietnicami przyspieszenia procesu zamówienia. Dziś pomimo 2 godzin oczekiwania na infolinii nikt nawet nie odebrał telefonu (w ostatniej rozmowie umówiliśmy się z Panią że jeśli do dziś nie wyślą zamówienia to anulują je i zwrócą koszty). Na wiadomości e-mail nikt nie odpowiada. Wzmożony ruch na ich stronie nie zwalnia z obowiązku podania adekwatnego czasu realizacji zamówienia.

1 / 5 2021-06-05

Odradzam tę firmę. 2 miesiące czekania na zaproszenia i 16 dni przed ślubem piszą do nas, czy możemy jeszcze poczekać (chacha to chyba taki dowcip mieli). Oczywiście kupiliśmy gdzie indziej. Na infolinii czeka się min 30 min (tak tez informują na początku połączenia), nie odpowiadają na maile, wiadomości, FB, nigdzie... NIE KUPUJCIE U NICH bo za dużo stresu mieć będziecie

1 / 5 2021-06-02

Zamówione zaproszenia był ładnie wykonane jakoś do nas dotarły... Po czasie zamówiliśmy winietki, wraz z księgą gości, pudełka na ciasta oraz krówki usługą ekspres. Pomijając fakt że kreator nie działał co opóźniło zatwierdzenie wzoru (dodzwonić się na infolinie to prawie cud). Po dopłacie za wcześniejsze przeslanie zamówienia (krówki jeszcze się zawijały), moja paczka z zamówionym produktami nadal nie dotarła. Nie polecam, spotkało mnie tylko wiele stresu i nerwów.

1 / 5 2021-06-01

Nie Polecam

1 / 5 2021-05-24

NIE POLECAM TEN BEZNADZIEJNEJ FIRMY ! Złożylam zamówienie, miało dotrzeć do mnie w ciagu 3-5 dni roboczyh, do tego czasu nie dostałam nawet potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Wykonałam kilkanaście telefonów, wysłałam kilkanaście maili, na ktore do tej pory nie dostałam odzewu. Jak już pani łaskawa raczyła odebrać tel, uświadomiła mnie, że oni nawet nie zwracają uwagi zy jakies zamówienia do nich wpływają. Po ostrej wymianie zdań, pani zapewniła mnie, ze do 5 dni zaproszenia znajdą się u mnie w domu Tak się nie stało, a więc powtórka z rozrywki...... Tym razem nie wytrzymałam i prosiłam o natychmiastowe anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy na moje konto.. Pani nie była w stanie wysłuchac mojej prośby, kazała mi wysłać do nich kolejnego maila z rezygnacja- tak tez zrobiłam. Po kolejnych paru dniach dostałam maila, że moja paczka lada dzień zostanie nadana- przypominam mimo REZYGNACJI z zamowienia....Paczka po prawie miesiącu dziś do mnie trafiła, wszystko *** by było gdyby dane moje jak i narzeczonego były takie jak powinny być...... NIE POLECAM !!!!! Brak słów na to, jak niekompetentną " firmą" jest ta śmieszna stronka...

1 / 5 2021-04-28

Ku przestrodze! Nie polecam tej "firmy"! Gdyby istniała ocena - milion gwiazdek, to tyle by właśnie dostali. Drogie Panny Młode, jakaś dziewczyna pytała na grupie Rozsądne Panny Młode na Facebooku o zaproszenia z-miłości, napisałam komentarz, że walczę z nimi od dwóch miesięcy, jestem na skraju wytrzymałości, nie polecam i będę informować o dalszym przebiegu sytuacji. Wiecie, do czego doszło? Wyrzucili mnie i zablokowali na grupie, która notabene jest przez pracowników z-miłości prowadzona. Nagminnie usuwają niepochlebne komentarze, których z każdym dniem przybywa, sprawdźcie sobie, jak dynamicznie zmienia się ilość członków w grupie. Ostatecznie złożyłam reklamację zażenowana jakością świadczonych przez nich usług. Choćby nie wiem, jak piękne były ich zaproszenia (a nie są, z 10 próbek tylko jedna wyglądała znośnie i ją wzięliśmy z myślą, że szybko zamówimy i będzie jedna rzecz załatwiona), zawsze będę powtarzać, że stosunek do klienta mają poniżej jakiejkolwiek krytyki. Ale po kolei... Niezrażona opiniami dotyczącymi zaproszeń ze strony z-miłości, postanowiłam dać im szansę. W końcu przeczytałam też wiele pozytywnych opinii. Uznałam, że mamy dużo czasu, więc drobne obsuwy nie są nam straszne, ale to, ile się nawściekałam, przechodzi ludzkie pojęcie. Złożyłam zamówienie w styczniu i przez kolejne tygodnie (do marca) wysłałam konieczne poprawki (dokupiłam rebus, więc już nie mogłam sama wejść do kreatora, który swoją drogą jest tragiczny, zero siatek, wszystko trzeba robić na oko, abstrakcja - 0 do funkcjonalności), dokładnie wszystko opisywałam, powtarzałam, że do Wielkanocy musimy je mieć, początkowo wykazywałam się anielską cierpliwością, ale jak grochem o ścianę. Dzwoniłam do nich praktycznie CODZIENNIE. Naprawdę nie mam pojęcia, skąd wzięli się tam tak niekompetentni graficy, bo to, co otrzymywaliśmy niby po poprawkach, było żałosne, zero spójności, na odwal i o zgrozo, nawet robili babole w tekście, który wcześniej sama poprawnie opracowałam. Wysyłanie randomowych wiadomości z maili w stylu [email protected] to inna historia, od razu lądowały w spamie. A potem zdziwienie, że nie mogą znaleźć maili. No ciekawe dlaczego, skoro sami zrobili ten bałagan. Pełen profesjonalizm... skandal. Czekanie po tydzień na prowadzenie drobnych poprawek jest niepoważne... Obsługa też pozostawia wiele do życzenia. Jedna pani tylko zapewniła priorytetowe podejście i rzeczywiście raz dostaliśmy maila tego samego dnia, ale później musiałam systematycznie wydzwaniać. Ostatecznie, jak wspomniałam wyżej, złożyliśmy reklamację. Po regulaminowych 14 dniach pieniądze nadal nie były na koncie, więc zadzwoniłam, usłyszałam zdawkowe przeprosiny i informację, że niebawem otrzymam zwrot. Po kolejnych kilku dniach znów zadzwoniłam, już naprawdę wściekła, bo kasa nie rośnie na drzewie, a oni robią sobie jawne jaja z klientów, poprosiłam o połączenie z księgowością (na co konsultantka stwierdziła, że to niemożliwe - no bardzo ciekawe...) i uprzedziłam, że jeśli do końca tygodnia nie otrzymam pieniędzy, wyślę im przedsądowe wezwanie do zapłaty. Ostatecznie, po nastraszeniu rzecznikiem praw konsumenta (z którym już zamierzałam się skontaktować), przelali mi pieniądze. Po MIESIĄCU. Jeśli dzięki tej opinii pomogę innym parom uniknąć nerwów, których i tak nam nie brakuje podczas planowania ślubu, szczególnie w obecnych czasach, to wspaniale. Zastanówcie się 10 razy, czy naprawdę szkoda Wam złotówki na lepsze zaproszenia, które otrzymalibyście od bardziej profesjonalnej firmy, bo ta z profesjonalizmem nie ma nic wspólnego.

5 / 5 2019-03-11

Zaproszenia przyszły mi po 6 dniach roboczych, więc tak jak zapewnia nas strona. Fakt komunikacja mejlowa leży, ale radzę napisać na messengerze - odpowiadają w dosłownie minute. Zaproszenia przyszły zapakowane w folię i karton, ale nic z nimi nie jest. Wykonane są bardzo dobrze, jakość jest świetna. Projekt wykonałem sam, bez pomocy grafika i jestem bardzo zadowolony z efektu! Wystarczy posiedzieć z pół godzinki! Polecam bardzo serdecznie - niska cena i dobra jakość!

5 / 5 2019-02-05

Sklep poniżej jakiejkolwiek skali. To co w kreatorze, a stan na zamówieniach to dwie kompletnie inne planety. Reklamacja na zasadzie - ok wyślemy jeszcze raz, ale zapłać ponownie po "rabacie" (połowa ceny czyli w sumie koperty, które zostawiasz sobie z pierwszej wysyłki) i znowu za transport. A i nie licz, że po korekcie będą ok pomimo wysyłania mailowo screenów jak ma to wyglądać - ponownie wszystko przyjdzie rozjechane, a na wysyłkę czekasz przeszło tydzień. To tak w skrócie. Polecam wszystkim zastanawiającym się nad zakupem - nie idźcie tą drogą!!!

2018-12-30

Zamówienie złożyłam 30.12, nim uzyskałam dostęp do kreatora- bo niestety nie dostałam go automatycznie, dopiero po kontakcie z obsługą klienta-okazało się, że są problemy z edycją ,nie mogłam też dodać obrazka, musiałam zapłacić 35 zł, żeby sklep to zrobił. Na stronie internetowej jest informacja, że max 5 dni roboczych im zajmuje realizacja zamówienia. Zamówienie zostało przekazane do realizacji 14.01. Dzisiaj jest 25.01 i status zamówienia jest od tygodnia "do spakowania", a przesyłka nie nadana. Po kontakcie 21.01 zostałam zapewniona , że paczkę na pewno otrzymam w tym tygodniu, ale nadal jest nie wysłana:/

2 / 5 2018-09-20

Nie polecam. Zamówienie złożyłam 17 stycznia. Na początku nie działał kreator, więc napisałam maila. Dostałam w odpowiedzi, że problem został zgłoszony i powinno zadziałać za kilka dni. Po kolejnym mailu zadziałało, ustawiłam wszystko w kreatorze, dodałam napisy itp. Dostałam polecenie zapłaty za usługi grafika na 35 zł. Napisałam maila, wyjaśnione - ok - nie muszę nic dopłacać. 22 stycznia złożyłam zamówienie i tego samego dnia dostałam link od kuriera do śledzenia zamówienia. Pomyślałam, że super - naprawdę szybko! Nic bardziej mylnego - do dziś przesyłka nie została nadana. Napisałam kolejnego maila - dostałam informację, że "Rzeczywiście czas realizacji się wydłużył." plus zapewnienie, że skontaktują się z drukarnią, żeby "zwrócili szczególną uwagę na to zamówienie". Niestety, póki co zamówienie do mnie nie dotarło, a jak wynika ze strony kuriera - nie zostało nawet nadane. To na pewno moje ostatnie zakupy tutaj. (moja ocena jakości zapakowania przesyłki nie jest miarodajna - nadal jej nie otrzymałam)

5 / 5 2018-08-09

Muszę przyznać, że teraz jest mi trochę wstyd, że przestraszyłam się tych wszystkich negatywnych opinii - rzeczywiście miałam opóźnienie w przesyłce(brak papieru, na którym zamówiłam zaproszenia), ale sklep był ze mną w stałym kontakcie i dokładał wszelkich starań, aby zaproszenia doszły jak najszybciej. Nie miałam najmniejszego problemu z dodzwonieniem się na infolinię. Na maile odpowiadali ekspresowo. Edytor intuicyjny, nawet zrezygnowałam z usługi grafika - zaproszenia były wydrukowane dokładnie tak, jak rozplanowałam w edytorze. Wszystko przyszło starannie zapakowane, czyste i estetyczne. Jak najbardziej polecam.

2018-06-24

Porażka. 1. Po to 30 min człowiek odmierza ułożenie napisu w edytorze co do milimetra, żeby otrzymać rozjechany, całkowicie przesunięty tekst, który nie ma nic wspólnego z projektem? Zaproszenie wygląda pzrze to nieestetycznie i niechlujnie. 2. Zaproszenia zostały wysłane w kawałku tektury, więc co logiczne, część ma zagniecenia 3. Nadruk na winietkach jest nieostry i niewyraźny.

2 / 5 2018-06-23

Nikomu nie polecam zakupów w tym sklepie . O jakie kolwiek wyjaśnienie sprawdzenia się prosić . Panie na infolini są kompletnie nie kompetentne. Zamówiłam zaproszenia z personalizacja gości a otrzymałam puste do wypisania , gdy kontaktowałam się z biurem twierdzą że listy zaproszeń nie ma w moim zamówieniu chodź powtarzałam wielokrotnie że była dodawana a z kreatorem były duże problemy, nie otrzymałam żadnej konkretnej odpowiedzi ani chęci poprawy błędu . Kompletnie nie odpowiedzlni ludzie tam pracują i mają gdzieś swoich klientów

5 / 5 2018-06-09

Bardzo jestem zadowolona z szybkiego i miłego kontaktu ze sklepem oraz szybkości realizacji zamówienia. Co do jakości zaproszeń - są one takie same jak próbka zaproszenia więc do tego nie mam zastrzeżeń. Niestety podczas wydruku musiało dojść do jakiegoś błędu ponieważ w jednym miejscu przesunął się tekst. Jeżeli ktoś jest estetą to na pewno taki fakt mógłby go bardzo zdenerwować ponieważ jeżeli na projekcie jest wszystko dobrze i ktoś płaci za usługę to powinna być ona wykonana w jak najlepszy sposób. Jeszcze chciałam zwrócić uwagę na sam kreator - fajnie jakby była do niego jakaś instrukcja, która ułatwiłaby pracę.

5 / 5 2018-03-23

Masakra jakaś!!! Koszmar!!! Olewanie klienta, płacisz i nie wiesz za co. Same nerwy, strata czasu. Dwa dni robiłam wzór zaproszenia, na które jeszcze czekam pomimo wielu próśb o szybką realizację jutro minie drugi tydzień(w mail'ach piszą, że max 5 dni). Wchodząc na "śledzenie zamówienia" dostaję informację " przesyłka nienadana", pisząc do firmy, po 2 dniach otrzymałam wiadomość, że skontaktują się z drukarnią. Mam nadzieję, że przynajmniej będą miały jakiś wygląd.

2017-12-31

Dołączam do grupy klientów niezadowolonych z tego sklepu. Zamówienie na kwotę ponad 300 zł (początkowo), brak darmowej wysyłki, zero pomocy ze strony sklepu, chyba ze zapłacisz... Płacisz za zaproszenia, odsyłają niedopracowany edytor i zrób se sam. W pewnym momencie po prostu nie dało się samemu wyedytować napisu, to jeśli chce mieć dopracowane to zabul kolejne 35 zł... Kiedy napisałam maila z prośbą o poradę musiałam się upomnieć o odpowiedź. Niezadowolona z zakupów poprosiłam o zwrot pieniędzy na konto i już spodziewam się ze wrócą po dwóch tygodniach. Pójdę stacjonarnie do drukarni, wtedy zapłacę jeszcze mniej za zaproszenia i nie będę musiała się bawić w grafika.

5 / 5 2017-10-21

Tragiczna obsluga klienta. Przy projekcie indywidualnym czas oczekiwania na odpowiedź mailową w sprawie poprawek to kilka dni. Przez to realizacja przedłuża się do kilku tygodni. Na infolinii Pani, która nie ma pojęcia o szczegółach procesu projektowania i tylko powtarza jak z taśmy "to wszystko zależy od pracy grafików". Ni polecam, szkoda dodatkowych stresow przed weselem

5 / 5 2017-10-16

Bardzo polecam sklep. Zaproszenia tanie i w super jakości. Wystarczy poczytać trochę na stronie i mamy wszystko na tacy. Śmiać mi się chce jak ktoś pisze że musi dopłacać 35 zł bo każda. Ludzie czytajcie! To dodatkowa usługa która jest dobrowolna. Przy minimalnej mobilizacji robisz edycję samodzielnie i masz super produkt za bescen albo płacisz 35 zł i ktoś z firmy ci pomogą. Czego tu nie rozumiecie :D jeszcze raz polecam. Na 100% dokupię tam resztę papeterii.

5 / 5 2017-09-25

Zamówiłam zaproszenie trochę odważnie, bez próbek. Bardzo spodobał mi się jeden wzór i nigdzie indziej nie mogłam go znaleźć. Następnego dnia po wybraniu i opłaceniu przesyłki ( zaproszenia, winietki, księga gości i krówki) dostałam maila z edytorem do zamówienia. Wszystko poszło bez żadnego problemu i wyglądało świetnie. Po tygodniu od zamówienia okazało się, że lista gości troszkę mi się rozszerza a winiatek zamówiłam „na styk”, zadzwoniłam wiec na infolinie w celu domówieniu kilku, Pani powiedziała mi, że zamówienie już jest skompletowane ale dorzucą kilka pustych winietek więcej. Po trochę ponad tygodniu przyszła cała paczka. Wszystko zgodne z zamówieniem, przepiękne, żywe kolory i solidnie wykonane. Polecam z całego serca!

5 / 5 2017-09-01

Nie wiem skąd te negatywne opinie... dla mnie rewelacja, mogę polecić sklep, zaproszenia świetne i starannie wykonane, podejście do klienta profesjonalne. Dobry kontakt, proces zamówienia klarowny i naprawdę dotrzymuje terminów podanych na stronie. Polecam!

2 / 5 2017-07-26

NIE POLECAM, a wręcz przestrzegam! Deklarowany czas realizacji zamówienia 3-4 dni to kpina!!! Prawidłowe nałożenie gotowej grafiki na tło zajęło im prawie miesiąc (jeden obrazek na jednobarwnym tle!) , każda odpowiedź mailowa dosłownie wykłócona wcześniej w rozmowie telefonicznej. Panie na "infolinii" jakby nie potrafiły myśleć, nie mające o niczym pojęcia, niepomocne. Brak zachowania ciągłości korespondencji - każdy mail wysyłany przez kogoś innego. Po prawie miesiącu oczekiwania i próśb o szybszy kontakt z ich strony mieli czelność zasugerować domówienie płatnej usługi express aby zamówienie zostało wykonane szybciej! Jedyne co może przyśpieszyć Wasze zamówienie to ciągłe grożenie perspektywą wypłaty odszkodowania za zwłokę. Samo zamówienie wykonane na odwal się, z całą pewnością nikt nie kontroluje jakości wydruków. Połowa treści na moim zamówieniu ledwo widoczna.

Rzetelne opinie o Z-milosci.pl

Z-milosci.pl

Siedziba
Rzeszów

WWW
https://z-milosci.pl/

Email
[email protected]

Telefon
+48 22 765 67 15

Komórka
-

Infolinia
-

Logowanie