Kategorie: / Dom

123master.pl

3.66/5.00 - ilość ocen: 47
5 / 5 2019-03-25

kupiłam stelaz Geberit w tym sklepie i po rokuy sie zespsul. Zlozylam reklamacje mailem to odezwali sie do mnie dopiero po 2 tygodniach i kazali wypelnic formularz. Po wypelnieniu formularza od 3 tygodni sie do mnie nie odzywaja a dodzwonić sie nie sposob. Obsluga to totalna porazka. Dla porównania reklamacja baterii Kludi kupionej w innym sklepie zajela temu sklepowi ok. tygodnia.

2019-03-02

Wklejam tutaj opinię, którą zamieściłem na ceneo: Jestem wyrozumiałym klientem jednak wolę wiedzieć jak długo mam oczekiwać na zamówiony towar. Pomimo zapytań poprzez e-mail nie było żadnego odzewu. Dodatkowo na stronie sklepu widnieje informacja wprowadzająca klienta w błąd o koszcie transportu. Na podstronie transport jest napisane: Grzejniki i ceramika sanitarna do 30 kg - przedpłata: 38 zł Na stronie produktu jest napisane, że umywalka waży 9kg. Niestety, przy składaniu zamówienia widniała jedynie opcja: Kurier UPS (płatność przelewem na konto) (Kraj dostawy i Waga zamówienia -> : 34.1 kg) o wartości 59 zł. Miałem nadzieję, że to jakiś błąd ale niestety, okazało się, że cena przesyłki jest prawidłowa. Na niekorzyść sklepu przemawia to, że zostało mi to wyjaśnione dopiero dzień przed wysyłką, poprzez kontakt telefoniczny, który jest z firmą bardzo utrudniony. W ten sposób prawie 2 tygodnie oczekiwałem na umywalkę oraz na informację, dlaczego przesyłka jest taka kosztowna. Mogę zrozumieć czas oczekiwania na towar 13 dni, szczególnie wtedy gdy sklep nie ma tego produktu w magazynie - niemniej jednak o przewidywanym terminie realizacji powinno informować się klienta. Tak samo, w sytuacji, gdy klient pyta się o cenę całkowitą zakupu, to sklep powinien wyjaśnić dlaczego klient musi zapłacić 21 zł więcej niż wynika to z informacji na stronie. Robiłem wiele zakupów przez Internet i do tej pory nie miałem zastrzeżeń ale ten sklep wybitnie potrafi zniechęcić do zakupów w sieci. PS: Wiem, że w momencie realizacji zamówienia sklep był na etapie przeprowadzki do innego budynku i ten argument nieco podniósł moją ocenę sklepu w gwiazdkach. Niestety, mimo przeprowadzki klient nie powinien być olewany. Zaręczam, że nigdy już nie zrobię zakupów w 123market.pl i będę to odradzał też znajomym. Dodam jeszcze, w odpowiedzi na komentarz sklepu w portalu ceneo, że towar był na magazynie dopiero 22.02, co usłyszałem w rozmowie telefonicznej właśnie tego dnia (zamówienie zostało złożone 12.02). Nie dostałem też żadnej informacji o zmianie statusu zamówienia na gotowe do wysyłki w dniu 15.02, nawet teraz na stronie sklepu w moim zamówieniu są dwie pozycje: 12-02-2010 Zamówienie przyjęte do realizacji 24-02-2010 Zamówione towary wysłane. I wcale nie szukałem tańszej alternatywy, bo tańsza alternatywa od razu mnie poinformowała, kiedy mogę się spodziewać realizacji zamówienia. Stwierdziłem, że wolę zapłacić więcej ale mieć umywalkę szybciej... No i mam za swoje. 123master - sklep beznadziejny.

2 / 5 2019-02-10

Nie polecam. Poniosłam tylko dodatkowe koszty okazało się, że zamówienia nie ma do odbioru, choć dzień wcześniej otrzymałam drogą mailową informację, że będzie. W Puncie Odbioru tylko kierowca, poinformował, że mogę zrezygnować z zamówienia lub czekać - następny termin odbioru za dwa tygodnie.

5 / 5 2019-01-22

Sklep 123master oceniam wyjątkowo dobrze, jestem bardzo zadowolony z cen, natomiast termin realizacji i dostarczenia towaru REWELACYJNY !!:-), towar otrzymałem tak naprawdę na drugi dzień po dokonaniu przelewu a cała transakcja zakupu trwała DWA dni,żadne centrum handlowe nie zagwarantowało mi transportu w tak krótkim czasie . Zapewne jest to też rezultat tego że sklep współpracuje z bardzo dobrą firmą kurierską. Wszystko dotarło dobrze zabezpieczone na palecie, kurier cierpliwie czekał na sprawdzenie głównie ceramiki , rozpakował paletę, na moje życzenie zabrał paletę, naprawdę SUPER. Z czystym sumieniem polecam ten sklep, kontakt natychmiastowy, pełen profesjonalizm i dbałość o zadowolenie klienta a to dla mnie oprócz bardzo dobrych cen jest równie ważne . Jeszcze raz dziękuję za idealną obsługę .

5 / 5 2019-01-17

Urządzałam 2 łazienki i zależało mi na czasie (produkty Geberit, Koło, Roca, Riho, Viega). Wanny RIHO były na stanie (w porównaniu z kilkoma innymi sklepami)! Super szybka realizacja, bardzo dobry kontakt tel., doradztwo (elastyczne podejście do klienta), własny (i niedrogi) transport - 70 km od W-wy. Gorąco POLECAM!

2 / 5 2018-12-31

Towar OK, ale obsługa Klienta na fatalnym poziomie. Zadałam pytanie telefoniczne i ktoś obiecał że w ciągu godziny oddzwoni. Nikt nie oddzwonił i nikt już więcej nie odebrał ode mnie telefonu. Pomimo iż wybrałam opcję płatność przy odbiorze to i tak później otrzymałam informację że jak nie zapłacę zaliczki to zamówienia nie przyjmą. Nie polecam!

5 / 5 2018-12-30

Wszystko przebiegło w porządku, cena niska w miarę szybki transport. Mogliby trochę szybciej na maile odpowiadać.

3 / 5 2018-12-22

Zakupiłem w tym pseudo sklepie deszczownicę. Jej stan magazynowy widniał jako 'dostępny', więc od razu zapłaciłem i oczekiwałem kuriera, jednak po kilku dniach obsługa pseudo sklepu raczyła mi napisać maila, że deszczownicy nie mają na stanie, ale mogą dla mnie ściągnąć, co potrwa 3 tygodnie. Stwierdziłem, że nie mogę tak długo czekać, bo fachowca mam już w łazience, dlatego poprosiłem o zwrócenie mi pieniędzy. Czekam na nie już około miesiąca. Od czasu, jak zażyczyłem sobie zwrotu na maile nie odpisują, telefonów nie odbierają - profesjonalizm, nie ma co... Sprawa została zgłoszona na policję. Naprawdę odradzam każdemu!!! Aaa i jeszcze jakby tego było mało... Deszczownica nadal widnieje jako 'dostępna od ręki' :-) P.S. Z tego co widziałem, często zdarza im się wystawiać na sprzedaż towar, którego nie mają na stanie... Pytanie tylko po co?

5 / 5 2018-12-12

Polecam sklep.

3 / 5 2018-11-18

Zdecydowanie odradzam zakupy w 123master.pl. Zamówiłem armaturę łazienkową, która miała być dostępna w terminie do 7 dni. Po złożeniu zamówienia dowiedziałem się, że jego realizacja zajmie 2-4 tygodni! Towar dojechał rozpakowany z fabrycznych opakowań, w tym jeden zlew był uszkodzony - odmówiłem jego odbioru. Nowy zlew miał zostać mi dostarczony w kolejnym tygodniu, a został dostarczony po trzech tygodniach, przy czym za transport musiałem zapłacić 65 zł. Szkoda czasu i pieniędzy na transakcje z tym sklepem.

123master.pl

Siedziba
Warszawa

WWW
http://www.123master.pl

Email
[email protected]

Telefon
022 254-40-24

Komórka
-

Infolinia
-

Logowanie